  • 11. Data: 2010-08-19 13:36:58
    Temat: Re: Drukarka Brother
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Animka napisał:

    > W którym sklepie i do jakiej drukarki?
    > Podaj adres i linka, ok?

    centrumdruku.com.pl i wysylaja gdzie zazyczysz ;)

  • 12. Data: 2010-08-19 17:31:53
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 15:36, wuwuzela pisze:

    > centrumdruku.com.pl i wysylaja gdzie zazyczysz ;)

    Tam tusze do mojej drukarki są po ~14 zł, a przesyłka 24 zł bodajże.

    Jest gdzieś w Warszawie taki sklep gdzie sobie osobiście takie tusze kupię?

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-08-19 20:35:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisała:

    > Tam tusze do mojej drukarki są po ~14 zł, a przesyłka 24 zł bodajże.

    <schadenfreude on> A jeszcze niedawno zapewniano Cię na tej grupie, że tusze
    do Brothera kupisz po 3 złote ;->

    JoteR

  • 14. Data: 2010-08-19 20:40:00
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Animka napisał:

    > Tam tusze do mojej drukarki są po ~14 zł, a przesyłka 24 zł bodajże.

    No sa ;) Ale jak bylem ostatnio to na stanie mieli tez po i tak mi
    sprzedali ;)

    a przy zakupie pow. ilustam kurier gratis ;)

    > Jest gdzieś w Warszawie taki sklep gdzie sobie osobiście takie tusze kupię?

    Szukaj ;)

  • 15. Data: 2010-08-19 20:40:37
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

    > <schadenfreude on> A jeszcze niedawno zapewniano Cię na tej grupie, że
    > tusze do Brothera kupisz po 3 złote ;->

    Po 6 na allegro. Ale mnie sie nie kalkuluje ze wzgledu na przesylke ;)
    Wole kupowac po 8 wracajac spacerem ;)

  • 16. Data: 2010-08-19 23:56:31
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 22:35, JoteR pisze:
    > <schadenfreude on> A jeszcze niedawno zapewniano Cię na tej grupie, że tusze
    > do Brothera kupisz po 3 złote ;->

    Kupiłam 5 szt po 2,90 na Allegro, ale przesyłka 11 zł.
    Jeden tusz, tzn pojemnik od czarnego tuszu był schrzaniony, wylazła z
    niego wierzchnia część i rozwaliła mi przegródkę na czarny tusz, a
    raczej jej zatrzask. Nie można było tego wyjąć. Z tego pojemnika od
    tuszu wyszły ponadto jakieś 2 sprężyny. Na dodatek tusz się wylał w
    kasetce i lał się przez drukarkę na biurko, zalała się też podłoga.
    Innego pojemnika nie dało się już włożyć, bo zatrzask był rozwalony i
    drukarka sypała komunikatami. Oczywiście w związku z tym była już
    nieprzydatna do użycia.
    Dlatego teraz już będę chciała kupić gdzieś w Warszawie osobiście, a nie
    przez sklep wysyłkowy, szczególnie nie przez Allegro.
    Teraz już mniej tuszu co prawda będe zużywała, bo na początku testowałam
    sobie drukarkę ( i dobrze z jednej strony, że tak się stało), chciałam
    wydrukować sobie zdjęcia mojego wnuczka :-) No i tusz szybko się
    kończył. Na plus dla mnie było to, że zdążyłam zarejestrować tę drukarkę
    to i za kuriera w obydwie strony nie płaciłam :-)

    --
    animka

  • 17. Data: 2010-08-20 00:07:12
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-19 22:40, wuwuzela pisze:

    > No sa ;) Ale jak bylem ostatnio to na stanie mieli tez po i tak mi
    > sprzedali ;)

    Nie spojrzałam w jakim to mieście, ale pewnie nie w tym którym mieszkam.

    > a przy zakupie pow. ilustam kurier gratis ;)

    Trzeba kupić za ponad 100 zł, zeby mieć przesyłkę gratis. Ja dlatego
    odstawiłam drukarkę lexmark'a, bo do niej podróbka tuszu 60 zł.
    kosztuje, a pojemnik już się nie nadawal do napełnienia strzykawką.
    Służyła mi z 15 lat, wygląda jak nowa, ale już moje dochody są dużo
    mniejsze niż dawniej i teraz szkoda mi wywałać tyle pieniędzy na tusze.
    Oryginał do niej (kolorowy kosztuje ponad 120 zł. w/g kursu dolara).

    > Szukaj ;)

    Szukałam na google i widziałam tylko same sklepy wysyłkowe. W
    supermarketach to sprzedają pewnie tylko oryginały.

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-08-20 06:29:18
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 02:07:12 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > mniejsze niż dawniej i teraz szkoda mi wywałać tyle pieniędzy na tusze.
    > Oryginał do niej (kolorowy kosztuje ponad 120 zł. w/g kursu dolara).

    To nie macie w tej stolycy już żadnego sklepu z materiałami do drukarek?
    Rozglądnij się. Hint: szukaj szyldów z napisem "skup tonerów". W
    metropolii, jaką jest Tarnów mam 2 takie sklepy w promieniu 400 metrów.
    Trudno mi uwierzyć, że w Wawie nie ma żadnego.

    Jeżeli nie, to przejdź się po prostu po kilu okolicznych sklepach
    komputerowych. Powinni mieć.

    > Szukałam na google i widziałam tylko same sklepy wysyłkowe. W
    > supermarketach to sprzedają pewnie tylko oryginały.

    Nie tylko. Ale nawet, jak mają zamienniki, to są drogie.

    --
    Yakhub

  • 19. Data: 2010-08-20 06:37:10
    Od: Marx <M...@n...com>

    No wiec kupujac oryginaly sposnsorujesz niskie ceny drukarek.
    Z drugiej strony kupowanie zamiennikow po 2zl/szt to tez prosba o
    klopoty. Zamienniki kupuje sie sprawdzonej marki, ale sprawdzonej przez
    innych. Samodzielne sprawdzanie, jak widzisz, niestety moze drogo
    kosztowac :)
    Moja drukarka nie widziala nigdy oryginalow, gdyz sprzedalem je od razu
    po zakupie - i wciaz dziala. :)
    Marx

  • 20. Data: 2010-08-20 08:24:48
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Marx napisał:

    > Moja drukarka nie widziala nigdy oryginalow, gdyz sprzedalem je od razu
    > po zakupie - i wciaz dziala. :)

    A to juz jest szczyt centusiostwa ;)