  • Data: 2013-08-12 14:27:15
    Temat: Re: Drukarka Brother
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-12 02:54, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail d...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pisałes o tanszych zamiennikach wiec i ja o takowych napisałem.

    > Wiem, wiem.
    > Tylko nie wiem czym objawia sie ta niska jakosc tych moich czarnych tuszy
    > po 2zł...

    Ja ostatnio zawsze kupowałam na Allegro u KLEKSA, pan Bielasty. Ich
    firma trochę się rozrosła.
    Przy okazji informuję, że przed chwilą kurier odebrał odrukarkę do
    serwisu. Gwarancja jeszcze mi nie przepadła. Odetchnęłam z ulgą.
    Tak patrząc na te wszystkie drukarki to chyba innej niż Brother - jakbym
    musiała kupić drugą - nie kupiłabym.

    --
    animka