  • Data: 2014-12-31 17:22:46
    Temat: Re: Drukarka
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Konspirator wrote:
> [...]
    g-sl-m2675fn-178-841004.html?utm_medium=Feed&utm_sou
    rce=ceneo.pl&utm_campaign=wszystkie&utm_content=8410
    04

    > No i o to się w sumie wszystko rozbija. Najlepszą opcją byłby zakup
    > dwóch drukarek, ale nie idzie to z mojej kieszeni, więc muszę się
    > zdecydować na jakiś konsensus.
    > Może wziąć po raz trzeci atramentówkę Epsona, a jak się spieprzy, to
    > zrobić aferę?

    Olej urządzenia 3 w 1 i kup sobie Epsona L110.
    Nie ma skanera, nie ma WiFi, nie ma sieci, ma tylko USB i ogromne
    zbiorniki na tusze, które napełnia się nalewając z buteleczki.
    Oryginalne Epsonowskie tusze do tego są tanie i starczają na baaardzo
    długo, więc nie ma niepotrzebnego ryzyka z zamiennikami. Formalnie nie
    jest to drukarka klasy foto, ale na papierze fotograficznym drukuje
    zdjęcia wyglądające lepiej niż z labu.