    From: Kuba <q...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drukarka
    Date: Fri, 09 Apr 2010 13:08:29 +0200

    Budzik pisze:

    > nie wiem, co to iPrint,

    Taki żarcik, przesiadłem się na Appla i Brother również śmiga idealnie.
    Co więcej, nie muszę używać żadnych softwarowych kombajnów z
    dziesiątkami kreatorów i asystentów do skanowania, malutki systemowy
    Preview w pełni obsługuje wszystkie funkcje i opcje skanera, w tym także
    przez sieć lokalną. Skanować można do jpeg,tiff, png & co. oraz do pdf.

    > Wady:
    > - sterowniki

    Polecam zatem Brothera, nie będziesz zawiedziony.

    Jeśli chcesz mieć możliwość podłączenia do sieci lokalnej, wybież model
    z "N" na końcu nazwy, np. MFC-295CN, mają one wbudowaną kartę sieciową.
    Ja mam MFC-5460CN i bardzo sobie chwalę - poza A4 często drukuję na
    kopertach C5, wszystko całkowicie bezproblematycznie.
    Następcą tego modelu jest 5490CN
    http://allegro.pl/item992013120_brother_mfc_5490cn_f
    ax_siec_scan_kopiar_dru_tychy.html
    ADF na 50 stron, 470 PLN.
    Oczywiście każdy z 4 atramentów w oddzielnym naboju.
    Jeśli chcesz nieco taniej masz
    http://allegro.pl/item991166002_brother_mfc_295cn_4t
    usze_lepszy_od_mfc_290c_nowy.html
    http://allegro.pl/item983196075_brother_mfc_290c_dru