  • 71. Data: 2024-05-28 21:16:55
    Temat: Re: Drukara laserowa
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 27.05.2024 o 15:38, _Master_ pisze:

    > Z jakiej komuny się urwaliście? Tak po prostu KRADNIECIE i
    > usprawiedliwiacie że to z pracy?

    Z jakiego psychiatryka się urwałeś? Z czego wywnioskowałeś, że w ogóle
    mamy PRACĘ?

  • 72. Data: 2024-05-28 21:24:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Dowożona pizza też więcej kosztuje?...

    A to różnie.

    > Tylko pytam -- nie korzystam z seksualnych usług prostytutek...

    A z usług nieseksualnych?

  • 73. Data: 2024-05-29 02:50:53
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 maj 2024 o 21:24, nadir pisze:

    > A z usług nieseksualnych?

    Można żyć bez korzystania z mieseksualnych usług świadczonych
    przez prostytutki?

    -=-

    https://youtu.be/4simkaC3muM

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 74. Data: 2024-05-29 08:41:56
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 20.05.2024 o 01:29, Animka pisze:

    > Ja kupuję na Allegro tusze (4 kolory) w cenie od 20-40 zł. Nic nie
    > zasycha.
    > Jakby nawet zaschło to w programie do drukarki są specjalne opcje
    > czyszczenia itd.itd.

    Generalnie obowiązuje zasada - droga drukarka - tani tusz. Tak się w tym
    producenci zapędzili że nie raz taniej kupić nowa drukarkę z atramentem
    niż sam atrament.

  • 75. Data: 2024-05-29 08:42:48
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 27.05.2024 o 15:41, Animka pisze:

    > Moja wypielęgnowana przez pana który sprzedaje potem drukarki jest
    > lepsza. Drukuje o wiele lepiej niż nowa. Teraz drukarki są chałowe i
    > zaraz po zakupie psują się.
    > Już mi jeden palant od Brothera zabrał-ukradł drukarkę klamota
    > Brother, w ktorej tusz wyciekł. A niech się dziadzisko udławi i tą
    > drukarką i pieniędzmi jakie za nią zaplaciłam.

    Uroki zakupów na Alegro. Na uczciwego sprzedawcę trzeba trafić.

  • 76. Data: 2024-05-29 09:35:50
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 maj 2024 o 08:41, Trybun pisze:

    > Generalnie obowiązuje zasada - droga drukarka - tani tusz.
    > Tak się w tym producenci zapędzili że nie raz taniej kupić
    > nowa drukarkę z atramentem niż sam atrament.

    Tani atrament można dokupić -- gorzej ze skasowaniem
    błędu o przepełnieniu bufora, jakim jest pampers... ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 77. Data: 2024-05-29 09:36:30
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 maj 2024 o 21:16, nadir pisze:

    Master>> Z jakiej komuny się urwaliście? Tak po prostu
    Master>> KRADNIECIE i usprawiedliwiacie że to z pracy?

    nadir> Z jakiego psychiatryka się urwałeś? Z czego
    nadir> wywnioskowałeś, że w ogóle mamy PRACĘ?

    Wg mnie w tym kontekście jest nam obojętne -- z jakiego... ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 78. Data: 2024-05-29 10:45:49
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > Tani atrament można dokupić -- gorzej ze skasowaniem
    > błędu o przepełnieniu bufora, jakim jest pampers... ;)

    Zarówno zamiennik jak i uzupełnienie w "profesjonalnym" punkcie się nie
    sprawdzają. W jednym i drugim atrament zasycha, że tak powiem -
    błyskawicznie. Poza tym o zamienniku w żadnym wypadku nie można
    powiedzieć że jest tani. Poza tym drukarka po takiej podmianie przez
    jakiś czas pokazuje bzdury, choćby dotyczące poziomu atramentu.

  • 79. Data: 2024-05-29 12:30:47
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 29.05.2024 o 08:42, Trybun pisze:

    > Uroki zakupów na Alegro. Na uczciwego sprzedawcę trzeba trafić.

    Kupilam w sklepie firmowym, a nie na Allegro.
    Najbezpieczniejsze i najuczciwsze są zakupy na Allegro. Masz pomoc i
    wsparcie, a sprzedawcy się pilnują, żeby nie podpaść.

  • 80. Data: 2024-05-29 12:34:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 29.05.2024 o 08:41, Trybun pisze:

    > Generalnie obowiązuje zasada - droga drukarka - tani tusz. Tak się w tym
    > producenci zapędzili że nie raz taniej kupić nowa drukarkę z atramentem
    > niż sam atrament.

    No i jakie g-wniane są te drukarki.