  • 81. Data: 2024-05-29 12:46:38
    Temat: Re: Drukara laserowa
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 29.05.2024 o 10:45, Trybun pisze:

    > Zarówno zamiennik jak i uzupełnienie w "profesjonalnym" punkcie się nie
    > sprawdzają. W jednym i drugim atrament zasycha, że tak powiem -
    > błyskawicznie. Poza tym o zamienniku w żadnym wypadku nie można
    > powiedzieć że jest tani. Poza tym drukarka po takiej podmianie przez
    > jakiś czas pokazuje bzdury, choćby dotyczące poziomu atramentu.

    Patrz na poziom atramentu z przymróżeniem oka.
    Ja ustawiłam drukarkę, żeby mnie komunikowala o braku tuszu tylko w
    czasie drukowania, tzn widzisz jak drukujesz, że jakiś tusz się skończył
    i ten tusz wymieniasz.
    Poza tym jest w programie diagnostyka jakości druku (i inne).

  • 82. Data: 2024-05-30 11:49:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 28.05.2024 o 21:16, nadir pisze:
    > że w ogóle mamy PRACĘ

    Kradniesz z cudzej pracy? l-0(

  • 83. Data: 2024-05-30 12:30:09
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 29.05.2024 o 12:46, Animka pisze:

> [...]
    > skończył i ten tusz wymieniasz.
    > Poza tym jest w programie diagnostyka jakości druku (i inne).

    Dlaczego z przymrużeniem? Oryginalne tusze Canona dokładnie pokazują
    jego  stan.

  • 84. Data: 2024-05-30 12:30:23
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 29.05.2024 o 12:34, Animka pisze:

    > No i jakie g-wniane są te drukarki.

    Trudno powiedzieć, od lat nie kupowałem drukarki.

  • 85. Data: 2024-05-30 12:31:35
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 30.05.2024 o 11:49, _Master_ pisze:

    > Kradniesz z cudzej pracy? l-0(

    Ze swojej to nie byłaby kradzież.

  • 86. Data: 2024-05-30 16:52:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 30.05.2024 o 12:30, Trybun pisze:

    > Trudno powiedzieć, od lat nie kupowałem drukarki.

    To po co piszesz że Ci tusz zasycha?
    Jaką masz drukarkę? Może żadnej nie masz?

  • 87. Data: 2024-05-30 17:16:56
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Dlaczego z przymrużeniem? Oryginalne tusze Canona dokładnie pokazują
    > jego  stan.

    Ja patrzę na wydruk, a nie obrazek ile tuszu zostało.
    Drukarkę Canon kiedyś wyrzuciłam.

    --
    animka

  • 88. Data: 2024-05-31 14:48:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 30.05.2024 o 11:49, _Master_ pisze:

    > Kradniesz z cudzej pracy? l-0(

    Bijesz murzynów?

  • 89. Data: 2024-05-31 19:50:45
    Od: Tasiorsa <"tasiorsa!"@poczta.fm>

    W dniu 2024-05-20 o 14:15, JDX pisze:
    > On 10.05.2024 12:17, heby wrote:
    > [...]
    > Tani? O ile da się go kupić. Mam HP LJ5M, rok produkcji 1995, kupiłem ją
    > w 2005, do tej pory jak najbardziej sprawna. Niedawno rozglądałem się za
    > tonerem na Allegro - brak, ale fakt, ze zbytnio do szukania się nie
    > przykładałem.
    >
    > Kolejna sprawa to to, że pod Win10 nie ma już do niej sterowników - aby
    > coś wydrukować, muszę odpalić pod VBoksem kopię mojego starego PC z
    > WinXP. :-) Zaczynam rozglądać się za czymś kolorowym i z dupleksem...

    ten powinien pasować
    https://allegro.pl/oferta/toner-oryginal-lexmark-140
    198x-black-do-hp-92298x-98x-98a-oem-12356211755

    Krzysztof aka Tasiorsa

  • 90. Data: 2024-06-01 13:56:32
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 26.05.2024 o 19:16, PiteR pisze: