  • 91. Data: 2024-06-05 18:53:49
    Temat: Re: Drukara laserowa
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 29.05.2024 o 12:30, Animka pisze:

    > Kupilam w sklepie firmowym, a nie na Allegro.
    > Najbezpieczniejsze i najuczciwsze są zakupy na Allegro. Masz pomoc i
    > wsparcie, a sprzedawcy się pilnują, żeby nie podpaść.

    No nie wiem, ja nawet największemu wrogowi bym nie polecał Alegro. Same
    chyba skumulowane złe doświadczenia. ?

  • 92. Data: 2024-06-05 18:54:23
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 30.05.2024 o 20:16, Eneuel pisze:
> [...]
    pisze:>> że w ogóle mamy PRACĘ>> Kradniesz z cudzej pracy? l-0(Ze swojej to nie
    byłaby kradzież.
    > Czyn zabroniony -- szkodzenie swej firmie... ;) Nadto kradzież VAT
    > i zawyżanie kosztów...

    Ano racja, fakt.. Sie porobiło w tym świecie..?

  • 93. Data: 2024-06-05 19:00:49
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 30.05.2024 o 16:52, Animka pisze:

    > To po co piszesz że Ci tusz zasycha?
    > Jaką masz drukarkę? Może żadnej nie masz?

    A gdzie przeczytałaś że skarżę się na zasychający tusz? Przecież jest
    dokładnie odwrotnie. ?

  • 94. Data: 2024-06-05 19:01:30
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 30.05.2024 o 17:16, Animka pisze:

    > Ja patrzę na wydruk, a nie obrazek ile tuszu zostało.
    > Drukarkę Canon kiedyś wyrzuciłam.

    Można wiedzieć gdzie wyrzuciłaś?

  • 95. Data: 2024-06-05 23:42:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 05.06.2024 o 18:53, Trybun pisze:

    > No nie wiem, ja nawet największemu wrogowi bym nie polecał Alegro. Same
    > chyba skumulowane złe doświadczenia. ?
    Raz się zraziłeś to już sobie to zapamiętaleś.

    To wszystko to ryzyk-fizyk, ale tam pracują ludzie którzy tego
    wszystkiego pilnują, żeby oszustwo było zrekompensowane.

    Mnie też nieraz okiwali.np. na pendrivie z rzekomo wieloma gigabajtami
    jeśli dobrze pamiętam ale facet zwrócił mi pieniądze.
    Kurcze, wczoraj kurier przyniósł mi klucz francyski (jakiś nastawny) za
    10 zł + koszty przesyłki i ten klucz się wcale nie otwiera-nie rozsuwa.
    Ten ślimak do regulacji jest chyba zepsuty bo nie działa. No i znowu
    trzeba będzie się użerać a dzisiaj nie mam sił i natchnienia.

    Ty sobie wsiądziesz w samochód i jedziesz do konkretnego sklepu. Ja
    niestety nie mam takiej możliwości, chyba, że taksówką.

    --
    animka

  • 96. Data: 2024-06-05 23:54:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 05.06.2024 o 19:00, Trybun pisze:

    > A gdzie przeczytałaś że skarżę się na zasychający tusz? Przecież jest
    > dokładnie odwrotnie. ?

    Może pomyliłam osoby.

    --
    animka

  • 97. Data: 2024-06-05 23:56:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 05.06.2024 o 19:01, Trybun pisze:

    > Można wiedzieć gdzie wyrzuciłaś?

    A dozorca wyniósł gdzieś na śmietnik.

    --
    animka

  • 98. Data: 2024-06-06 08:09:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 27.05.2024 18:27, nadir wrote:
    > Ależ ja to wszystko rozumiem, tylko oprócz straty czasu na łażenie po
    > różnych punktach druku/ksero są też inne związane z tym niedogodności.
    > U mnie na przykład nie ma tego rodzaju usług, ostatni punkt ksero
    > zamknął się kilka lat temu, i większość ludzi, która mieszka na
    > zadupiach ma takie same problemy. Więc co to za koszt wydać dzisiaj
    > 400-500 złotych na używaną drukarkę, która pochodzi kilka lat, a przy
    > sporadycznym drukowaniu dekadę?

    Jak ze wszystkim, trzeba gdzieś mieć umiar. Ja mam Brothera laserową
    monochromatyczną ale ze skanerem. Ja częściej skanuje niż drukuje,
    dzieci i żona z kolei na odwrót. Przy czym jak wydruk, to albo
    kolorowanki (czyli kontury czegoś do pokolorowania) albo tekst albo inne
    dokumenty które nie wymagają koloru.

    Jak potrzeba wywołać zdjęcia, to idę do maszyny w Rossmannie lub zamawia
    przez internet (nie oszukujmy się, że z konsumenckiej drukarki wyszły by
    lepsze, dodatkowo pamiętać o specjalnym papierze, potem wycinać...).

    Jak potrzebowałem w kolorze, to (w moim przypadku) zawsze był to większy
    format niż A4 więc zamawiane było przez internet.

    Ale fakt, różnie bywa - np. samochód mało kto kupuje pod względem tylko
    potrzeb. Przeważnie wybiera się, to "co się chce" (spośród tych na które
    można sobie pozwolić), a nie to co spełnia np. 80-90% potrzeb. Inaczej
    większość z nad jeździłaby fiatami i daciami.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz