  • 61. Data: 2024-05-26 23:28:33
    Temat: Re: Drukara laserowa
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 12 maj 2024 o 10:00, nadir pisze:

    > Już nie wspomnę, że zmniejsza zużycie papieru, bo nawet przy kilku
    > wydrukach w miesiącu rzadko któremu użytkownikowi chce się jebać z
    > ręcznym odwracaniem kartek.

    HP kiedyś odzyskiwały papier -- czyszcząc z tonera...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 62. Data: 2024-05-27 02:02:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-26, nadir <n...@h...org> wrote:

    > Ależ oczywiście, jak ktoś sporadycznie rucha, to i do burdelu może mu
    > się opłacać chodzić.

    A tam zaraz rucha i burdelu. Wystarczy szanować swój czas. Gdzieś łazić,
    zlecać, użerać się z wykonawcą (bo przy kilku kartkach lub rzadziej na
    miesiąc jest się dla wykonawcy upierdliwym incydentem), i jeszcze często
    mieć nie tak jak się chce. Jak dla kogoś to jest tryb bardziej
    akceptowalny, niz wydatek kilkuset złotych na 10++ lat, z dołożeniem
    papieru co lat kilka to jasne, można. No i takich też trzeba miec min.
    2ch bo pójdzie ktoś na urlop, lub coś zjeść a tu potrzebne na cito. No
    ale można. Co kto lubi.

    --
    Marcin

  • 63. Data: 2024-05-27 15:38:05
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Otóż to... Mogę za...ać ile chcę z pracy...

    Z jakiej komuny się urwaliście? Tak po prostu KRADNIECIE i
    usprawiedliwiacie że to z pracy?

  • 64. Data: 2024-05-27 15:41:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 26.05.2024 o 19:16, PiteR pisze:
    > in <news:v2e0q7$2d5p7$2@news.icm.edu.pl>

    > szczoteczki i drukarki kupuje się nowe

    Moja wypielęgnowana przez pana który sprzedaje potem drukarki jest
    lepsza. Drukuje o wiele lepiej niż nowa. Teraz drukarki są chałowe i
    zaraz po zakupie psują się.
    Już mi jeden palant od Brothera zabrał-ukradł drukarkę klamota Brother,
    w ktorej tusz wyciekł. A niech się dziadzisko udławi i tą drukarką i
    pieniędzmi jakie za nią zaplaciłam.

    --
    animka

  • 65. Data: 2024-05-27 17:19:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Nie przyjeżdżają?... Trzeba chodzić?...

    Ależ przyjeżdżają. Tylko za tą ekstrawagancję trzeba dodatkowo zapłacić,
    no a jak ma być tanio bo rzadko, no to sam widzisz, że to się nie kalkuluje.

  • 66. Data: 2024-05-27 18:27:39
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > papieru co lat kilka to jasne, można. No i takich też trzeba miec min.
    > 2ch bo pójdzie ktoś na urlop, lub coś zjeść a tu potrzebne na cito. No

    Ależ ja to wszystko rozumiem, tylko oprócz straty czasu na łażenie po
    różnych punktach druku/ksero są też inne związane z tym niedogodności.
    U mnie na przykład nie ma tego rodzaju usług, ostatni punkt ksero
    zamknął się kilka lat temu, i większość ludzi, która mieszka na
    zadupiach ma takie same problemy. Więc co to za koszt wydać dzisiaj
    400-500 złotych na używaną drukarkę, która pochodzi kilka lat, a przy
    sporadycznym drukowaniu dekadę?

  • 67. Data: 2024-05-28 08:48:57
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Trzymać gdzieś trzeba.
    I raczej nie pod prądem, bo owady włażą do ciepła się rozmnażać ;-)

    -----

  • 68. Data: 2024-05-28 13:52:00
    Od: szopen <s...@e...szop>

    On 28.05.2024 08:48, ąćęłńóśźż wrote:
    > Trzymać gdzieś trzeba.
    > I raczej nie pod prądem, bo owady włażą do ciepła się rozmnażać ;-)

    Siedzisz w nieogrzewanym domu/mieszkaniu? Wyrazy...
    --
    szopen

  • 69. Data: 2024-05-28 21:00:01
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 27 maj 2024 o 15:38, _Master_ pisze:

    > Z jakiej komuny się urwaliście? Tak po prostu KRADNIECIE i
    > usprawiedliwiacie że to z pracy?

    Może i kradniemy, ale z innej strony masę drobiazgów (ołówki
    choćby) kupuję do pracy a VATu nie odliczam... Więc chyba na
    to konto mogę za...ać papier... I do drukarki, i do xuoy...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 70. Data: 2024-05-28 21:02:06
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 27 maj 2024 o 17:19, nadir pisze:

    > Ależ przyjeżdżają. Tylko za tą ekstrawagancję trzeba dodatkowo zapłacić,
    > no a jak ma być tanio bo rzadko, no to sam widzisz, że to się nie
    > kalkuluje.

    Dowożona pizza też więcej kosztuje?...
    Tylko pytam -- nie korzystam z seksualnych usług prostytutek...

    Pizzy nie jem co do zasady...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s