  • 51. Data: 2024-05-25 13:39:39
    Temat: Re: Drukara laserowa
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 12 maj 2024 o 10:00, nadir pisze:

    > I komfort użytkowania. Nie ma nic za darmo.
    > Już nie wspomnę, że zmniejsza zużycie papieru, bo nawet przy kilku
    > wydrukach w miesiącu rzadko któremu użytkownikowi chce się jebać z
    > ręcznym odwracaniem kartek.

    Ryza w Biedronce za 14.99 pln? -- szybko zwróci się koszt dupleksu?

    > Duplex, LAN czy WiFi, to dzisiaj standard w drukarkach, a wspomniany
    > przeze mnie Brother, to koszt koło 400zł i mniej za używkę, która
    > posłuży latami.

    Kolor też podnosi komfort... ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 52. Data: 2024-05-25 15:15:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Do sporadycznego drukowania nie
    > tylko nie potrzeba LAN i Duplexu, ale nawet nie jest potrzebna
    > drukarka

    Coś w tym jest. Skończył się toner w mojej drukarce i zamienników nie ma.
    400 zł jakoś mi szkoda wydać na oryginał, może lepiej kupić następną nową.
    Wysyłam mailem do pobliskiego punktu "ksero". Kolor kosztuje kilka zł,
    jakość świetna, papier do wyboru, zszyją jak chcę.

    Robert

  • 53. Data: 2024-05-26 11:09:02
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 25 maj 2024 o 15:15, Robert Wańkowski pisze:

    > Wysyłam mailem do pobliskiego punktu "ksero". Kolor kosztuje kilka zł,

    Kolorowa strona A4 kosztuje kilka zł? -- ile?
    2 to kilka i 9 to też kilka...

  • 54. Data: 2024-05-26 11:33:48
    Temat: Wysyłasz 2 razy bo za pierwszym czasem nie idzie?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Masz zamiar coś z tym zrobic?

  • 55. Data: 2024-05-26 14:35:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 26.05.2024 o 11:33, _Master_ pisze:
    > Masz zamiar coś z tym zrobic?

    Może kalki nie wyciągnęła?

    Robert

  • 56. Data: 2024-05-26 18:32:43
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Ryza w Biedronce za 14.99 pln? -- szybko zwróci się koszt dupleksu?

    Długopis kosztuje ze 2 PLNy, a jak się zajebie wraz z kilkoma kartkami z
    pracy, to w ogóle jest rozwiązanie idealne.

    > Kolor też podnosi komfort... ;)

    W przypadku wydruków kolorowych może i tak, dla drukowania pism nie ma
    żadnego znaczenia.

  • 57. Data: 2024-05-26 18:36:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Zarówno LAN kosztuje jak i Duplex -- raczej wysokie koszty druku
    > nie pasują do sporadyczności... Do sporadycznego drukowania nie
    > tylko nie potrzeba LAN i Duplexu, ale nawet nie jest potrzebna
    > drukarka -- sporadyczny druk można komuś zlecić... Drukowanie
    > kosztuje: zaqp urządzenia, papieru i tonerów albo atramentów
    > bądź tuszów; miejsce pod drukarkę, papier itd.; elektryczne
    > zasilanie i (w tym wypadku) LAN; czas na pielęgnację softu
    > i drukarki... Do zabicia nudy warto, ale ogólnie chyba do
    > sporadycznego drukowania drukarka nie nadaje się...

    Ależ oczywiście, jak ktoś sporadycznie rucha, to i do burdelu może mu
    się opłacać chodzić.

  • 58. Data: 2024-05-26 19:16:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v2e0q7$2d5p7$2@news.icm.edu.pl>
    user Animka pisze tak:

    > Sam przynosisz sprzęt ze śmietników, a Jackowi proponujesz kupno
    > nowej. Stary typ drukarki używanej czy polizingowej kupionej na
    > Allegro może być o wiele lepszy od tych nowych typów.

    szczoteczki i drukarki kupuje się nowe

    --
    Piter

    # jebać ***

  • 59. Data: 2024-05-26 23:22:42
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 26 maj 2024 o 18:32, nadir pisze:

    > Długopis kosztuje ze 2 PLNy,

    Przed pandemią kupowałem po 18 groszy bardzo dobre.

    > a jak się zajebie wraz z kilkoma kartkami z pracy,

    Otóż to... Mogę za...ać ile chcę z pracy...
    Ale w Carrefourze za 8 pln miałem ryzę A4...

  • 60. Data: 2024-05-26 23:25:22
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 26 maj 2024 o 18:36, nadir pisze:

    > Ależ oczywiście, jak ktoś sporadycznie rucha,
    > to i do burdelu może mu się opłacać chodzić.

    Nie przyjeżdżają?... Trzeba chodzić?...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s