  • Data: 2024-05-27 15:41:49
    Temat: Re: Drukara laserowa
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.05.2024 o 19:16, PiteR pisze:
    > in <news:v2e0q7$2d5p7$2@news.icm.edu.pl>

    > szczoteczki i drukarki kupuje się nowe

    Moja wypielęgnowana przez pana który sprzedaje potem drukarki jest
    lepsza. Drukuje o wiele lepiej niż nowa. Teraz drukarki są chałowe i
    zaraz po zakupie psują się.
    Już mi jeden palant od Brothera zabrał-ukradł drukarkę klamota Brother,
    w ktorej tusz wyciekł. A niech się dziadzisko udławi i tą drukarką i
    pieniędzmi jakie za nią zaplaciłam.

    --
    animka