  • Data: 2011-01-03 21:56:43
    Temat: Re: Drugi dysk w laptopie
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-03 20:40, Tomasz Jasiński pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 03 Jan 2011 17:55:11 +0100
    > doszła do mnie wiadomość<4d21ff71$0$2453$6...@n...neostrada.pl
    >
    > od Osadnik<o...@w...pl> :

    > Tomshardware zrobił benchmarki dla różnych konfiguracji ramu:
    > http://www.tomshardware.com/reviews/ram-memory-upgra
    de,2778-5.html
    > Natomiast co do dysku, dysk systemowy powinien być bardzo szybki(np
    > Momentus XT czy jakiś SSD), przewalanie swapa na inny dysk da niezbyt
    > wiele, w dodatku skróci się czas pracy na bateriach.

    Na kij mi systemowy? Problemem nie jest system sam w sobie a
    oprogramowanie które przechowuje duże ilości danych w pamięci, jeśli na
    systemowym mam pagefile, hiberfil, pliki programów, pliki źródłowe,
    pliki docelowe to wiadomo ze dysk po prostu zdycha. Demonem prędkości on
    tez nie jest bo wyciąga raptem 50-60MB/s

    Czas pracy na bateriach jakoś nie jest istotny bo i tak szukam zawsze
    miejsc z gniazdkiem a jak muszę na baterii to tyle ile jest to konieczne.