  • Data: 2011-01-04 19:13:31
    Temat: Re: [OT] Drugi dysk w laptopie
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 3 Jan 2011 21:41:15 +0100
    doszła do mnie wiadomość <iftc9g$rv7$1@inews.gazeta.pl>
    od "JoteR" <j...@p...pl> :

    >Nie, tako rzecze ojciec Lacymon ;->
    >
    >A moim zdaniem powinno się zawarować, i to w ustawie zasadniczej, że co roku
    >jeden z tematów maturalnych musi dotyczyć twórczości Stanisława Lema, a
    >większość jego utworów włączona do kanonu obowiązkowych lektur, nawet
    >kosztem tzw. klasycznych pozycji, o których uczniowie wyrażają się w zgoła
    >nieklasycznych słowach. "...ale kto ma pociągnąć na tę krucjatę? Memnogowie?
    >Arpetuzańczycy może? Pusty śmiech mnie chwyta, a zarazem trwoga!"

    W gimnazjach zdaje się jest "Ratujmy Kosmos", ale głowy nie dam.
    Marfiemu polecam cały cykl:

    Dzienniki/Podróż czternasta i dwudziesta druga(ojciec Lacymon!)
    Kongres futurologiczny
    Wizja lokalna(etykosfera!)
    Pokój na Ziemi
    Na deser Pamiętnik znaleziony w wannie(fragment w sig)

    >A wracając do adrema, pomysł na przyspieszenie laptopa, urządzenia z
    >definicji bateryjnego, poprzez dołożenie mu drugiego, prądożernego wszak
    >dysku uważam za hmmm... zbyt trurlowaty.

    Może jak by sobie zagzdrawęził Raid 0, to by miał frajdę.

    --
    "Więc tak ...
    Podczas kiedy za zbolały pępek świata się miałem, za tarczę ciosów,