  • 21. Data: 2010-12-30 11:52:16
    Temat: Re: Dro?sze prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-30, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Tak dokladnie - wibracje przodu od zuzytych tarcz czuje do dzis, no i to
    > napiecie,
    > czy sie cos nie urwie?,
    > czy sie cos nie zatrze?,
    > czy cos nie odpadnie?

    Mowisz o swoim przypadku? Bo u mnie to byla wina zagietej felgi. A tarcze,
    jak tarcze normalne ze zuzywaja sie przy predkosciach jakie osiaga KHI.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2010-12-30 11:52:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-30, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Mowisz o swoim przypadku? Bo u mnie to byla wina zagietej felgi. A tarcze,
    > jak tarcze normalne ze zuzywaja sie przy predkosciach jakie osiaga KHI.

    No i przebiegach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2010-12-30 11:54:04
    Temat: Re: Droższe prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Arni"
    a czemu nie?
    > http://www.khi.co.jp/english/company/history/002.htm

    Przegladam ta historie i widze ze do czego sie by nie zabrali to
    spierdolili...
    I nadal to robia.

    Tytus z fabryki

  • 24. Data: 2010-12-30 11:57:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-30, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Przegladam ta historie i widze ze do czego sie by nie zabrali to
    > spierdolili...
    > I nadal to robia.

    Zachowujesz sie jak pewny nowy user precla. Konkrety prosze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2010-12-30 12:10:47
    Temat: Re: DroÂższe prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    Zachowujesz sie jak pewny nowy user precla. Konkrety prosze.

    ZZR 1100???

    Tytus z fabryki

  • 26. Data: 2010-12-30 12:12:37
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-30 12:54, Tytus z fabryki pisze:

    > Przegladam ta historie i widze ze do czego sie by nie zabrali to
    > spierdolili...
    > I nadal to robia.

    A co?
    Nie lubisz konkurencji w swoim fachu?

    KJ

  • 27. Data: 2010-12-30 12:24:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-30, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > A co?
    > Nie lubisz konkurencji w swoim fachu?

    Brawa dla tego pana ze nie bal sie publicznie o tym powiedziec!

    Ja niestety nie dysponuje dokumentacja fotograficzna mojego alternatora
    po naprawie, prawdopodobnie byla to proba sabotazu, niestety alternator
    dziala wysmienicie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2010-12-30 12:25:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-30, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:
    > ***"AZ"
    > Zachowujesz sie jak pewny nowy user precla. Konkrety prosze.
    >
    > ZZR 1100???

    Hmm... silnik ktory pamieta lata 80 i byl stosowany prawie bez zmian
    do 2005 roku?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2010-12-30 12:40:28
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Nie lubisz konkurencji w swoim fachu?

    To jedyny plus, misja edukacyjna - jak tego nie robic...

    Tytus z fabryki

  • 30. Data: 2010-12-30 12:42:46
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-12-29 20:39, Grzybol pisze:

    > [ ... ]
    [ ... ]
    >I równieć NIKT nie wie co oznacza Twój jebany skrót KW.

    Ja wiem. I z tego co widzę to nie tylko ja. Mogłeś po prostu napisać że
    ty nie wiesz albo wygooglać.