  • Data: 2010-12-30 13:41:34
    Temat: Re: Droższe prawo jazdy na motocykl od 1. stycznia 2011
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-30, Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> wrote:

    > o tototo... ile bym silników nie naprawiał to każdy KHI był tak
    > popieprzony, że głowa mała... powinny być przykładem jak niekonstruować
    > silników... a najdobitniejszym przykładem jest vulkan 700-750... i cały
    > motocykl zresztą też... to nawet xz550 czy xs400seca yamahy przy tym to
    > pikuś...

    Rzeczywiscie, konstrukcja silnika ZZR 1100/1200 i wczesniejszych z tej
    rodziny jest tak pojebana ze glowa mala. Na przyklad nie trza wywalac
    walkow rozrzadu by wyregulowac zawory.
    > co by nie mowić to od środka najlepiej wygląda Honda, choć mógłbym
    > przyczepić się do paru drobiazgów w kilku silnikach ale to nic przy
    > pomysłach inżynierów KHI...

    Powiedz cos wiency, tylko konkretniej.
    > i zawsze zastanawiał mnie odgłos pracy silników kawałsraki, czy to stary
    > kz czy nowszy zygzak, tam w środku tak hurgocze jakby do gara garść
    > papiaków i nakretek M20 wsypać i tym trząsać... dla Hondy to już stan
    > agonalny...
    >
    > choć legenda mówi, że cichy KHI to popsuty KHI :) ale ja bym tak nie
    > mogł... mam wyczulone ucho :)

    Czy przypadkiem podczas sluchania gdzies obok nie bylo jakiegos
    odpalonego V2 Hondy?

    --
    Artur
    ZZR 1200