  • 11. Data: 2013-01-17 09:43:09
    Temat: Re: Drogówka zakłoca CB???
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Rozmawiałem z gościem, którego wysuszyli dzisiaj rano. Twierdzi że podczas gdy go
    > spisywał jeden, zauważył jak drugi z policjantów w radiowozie zakłócał CB. Gdy
    > ktokolwiek na dwudziestce podawał gdzie stoją, policjant za każdym razem starał się

    > szybko nacisnąć wtedy przycisk w gruszce i puszczał po chwili.

    http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-uwaga-itd
    -zaglusza-lacznosc-na-kanalach-uzywanych-przez-cb,nI
    d,770158

    sz.

  • 12. Data: 2013-01-17 09:51:23
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    On Thu, 17 Jan 2013 09:15:07 +0100, Vlad The Ripper wrote:

    > W przytoczonym artykule jest wyraźnie napisane, że nadawał z mocą
    > przekraczajacą dopuszczalne 4W.

    Mało tego - gość podobno nadal funkcjonuje, ale już z legalną mocą :P

    --
    Wojtek

  • 13. Data: 2013-01-17 09:55:29
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-16 18:24, Michoo wrote:

    > Dość istotne - NIC - również nie usłyszysz szumu (chociaż go dobre radia
    > filtrują, ale wtedy zazwyczaj mają diodę która powiadamia o wykryciu
    > nośnej) - jak słychać cisze przez CB to wiedz, że coś się dzieje ;)

    Jesli jest postawiona nosna to jak najbardziej slychac ze jakies slabsze
    sygnaly sa gdzies "pod spodem". Zazwyczaj takiemu polaczeniu sygnalow
    towarzyszy delikatny pisk i stawianie nosnej stanowi wowczas dosc
    charakterystyczny efekt.

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2013-01-17 13:25:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Thursday, January 17, 2013, 8:20:38 AM, you wrote:

    > No ciekawe:
    > http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/367084,wroclaw
    -zatrzymano-mezczyzne-ktory-zagluszal-cb-radio,id,t.
    html

    Oj, to był nie pierwszy i na pewno nie ostatni... Ja już 6 lat nie
    jeżdżę a już wtedy był co najmniej jeden aktywny. Ael to było na
    Krzykach i jego sami kierowcy namierzyli i anteny na dachu połamali.

    Na budowie A4 jeździł "wanną" pysia-pysia - też go ponoć dorwali i
    łomot sprawili.

    --
    Best regards,
    RoMan