  • 151. Data: 2011-10-16 02:23:10
    Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Od: to <t...@x...abc>

    begin J.F.

    > Kogos jednak omija

    > Zalezy od sytuacji. Jak omija prawie cala kolejke, to statystycznie i
    > mnie czesciej omija niz nie :-)

    Ale ja mówię o statystycznym wpływie wszystkich cwaniaków, który ów wpływ
    mieli na Twój przejazd przez miasto, a nie o kilku wybranych. Wiadomo, że
    da się znaleźć parę cwaniak-niecwaniak, w której cwaniak spowolni
    niecwaniaka w jakimś przedziale czasowym.

    > no to popatrzmy na ten przyklad - jesli dodatkowy pas nie bedzie
    > przebiegal przez skrzyzowanie czy inne waskie gardlo a skonczy sie przed
    > nim - to przepustowosci nie polepszy. Korek bedzie trwal tyle samo,
    > tylko moze niektorzy maja interes wczesniej skrecic. Ale takich
    > cwaniakow to ile bedzie ? Dodatkowego pasa nie utworza, wiec efekt
    > skrocenia bedzie minimalny. w okolicach 0%.

    Ale tu znowu tworzysz przykład pod tezę, w rzeczywistości początek i cel
    "podróży" przez miasto jest niemal dla każdego inny. Poza tym nawet jeśli
    już upierasz się przy tym przykładzie, to zauważ, że ogólne skrócenie
    korka na danym odcinku może doprowadzić do odblokowania jakiegoś
    skrzyżowania czy wjazdu z/do osiedla.

  • 152. Data: 2011-10-17 11:16:42
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 14 Oct 2011 17:59:11 +0200, "JacekG." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    >ryzykują, ale nie wydłużają kolejki. Są niestety barany co jadą poboczem
    >i skręcają w lewo hamując ruch jednego pasa i bęc, pobocze zablokowane
    >osobówka ma cały lewy bok przejechany, chciał w lewo i nadział się na
    >ciężarowy, temu nie zależało i nie ustąpił, w dodatku tamten jechał
    >poboczem.

    oto jak w praktyce cwaniacy wykorzystują lukę przed wolno ruszającymi
    :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 153. Data: 2011-10-18 10:40:13
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    to wrote:

    > Kluczowe jest to, żebyś ogarnął umysłem wszystkich cwaniaków
    > którzy mieli wpływ na Twoją jazdę, także tych, którzy dotarli
    > do domu zanim w ogóle wyruszyłeś, a jadąc "normalnie" nadal
    > wydłużaliby korek itd.

    Wiesz co? Miałbyś rację gdyby wszystko odbywało się idealnie:
    cwaniacy omijali by korek i wciskali w luki między samochodami bez
    żadnego wpływu na innych, a ludzie przed których taki cwaniak
    wjechał uśmiechali by się życzliwie zamiast wk**wiać. Dopuki tak
    nie będzie każdy taki cwaniak będzie generował zagrożenie na
    drodze. Zarówno bezpośrednie jadąc w niedozwolonym miejscu i
    wciskając się (wymuszając) pomiędzy inne samochody jak i pośrednie
    - zwiększając poziom agresji u innych kierujących.

    > To już Twój problem psychiczny, jeśli kilku cwaniaków, których
    > zauważyłeś denerwuje Cię do tego stopnia, że wolisz jechać
    > dłużej, ale ich nie widzieć.

    Owszem, wolę jeździć uśmiechnięty niż wkurzony. A rzadko który
    cwaniak wraca na pas nie powodując reakcji samochodu przed który
    wjeżdża. Wystarczy, że jeden smochód odpuści gaz to następny
    będzie już hamował. W efekcie będę stał dłużej niż gdyby
    takiego cwaniaka nie było.

  • 154. Data: 2011-10-18 16:20:56
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
    > begin Artur Maśląg

    > Albo założą ramki na tablice z roletkami.

    Tam ramki... Brud w sprayu ;)

    "Panie władzo, no jechał taki i mnie ochlapał... Chyba miał urwane chlapacze,
    trzeba takich ścigać!" ;)

    \SK

  • 155. Data: 2011-10-18 16:22:21
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > ROTFL - niby w którym miejscu?

    Niby na skręcie w Bagatelę

    Widzę, że jak Futrzak, nie uwzględniasz sytuacji że nie wszyscy jadą tam gdzie Ty...

    \SK

  • 156. Data: 2011-10-18 16:37:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-18 16:22, Sebastian Kaliszewski pisze:
    (...)
    > Widzę, że jak Futrzak, nie uwzględniasz sytuacji że nie wszyscy jadą tam
    > gdzie Ty...

    Są dwa wyjścia - albo nie rozumiesz co napisałem wcześniej, albo
    celowo mijasz się z prawdą dla osiągnięcia efektu zupełnie nie
    związanego z meritum sprawy. Zauważyłem, ze to nie pierwszy raz,
    więc robisz to celowo.

  • 157. Data: 2011-10-19 17:49:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-10-2011 16:22, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Niby na skręcie w Bagatelę
    > Widzę, że jak Futrzak, nie uwzględniasz sytuacji że nie wszyscy jadą tam
    > gdzie Ty...

    Widzę, że nie jesteś w stanie pojąć tego co napisałem i trzeba ci
    rysować: http://imageshack.us/f/810/bagatela.jpg/
    Czerwony to cwaniak którego blokuje niebieskim.
    A teraz grzecznie odszczekasz powyższe twierdzenie jakobym blokował
    skręt w Bagatelę?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 158. Data: 2011-10-19 18:55:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-19 17:49, DoQ pisze:

    > Widzę, że nie jesteś w stanie pojąć tego co napisałem i trzeba ci
    > rysować: http://imageshack.us/f/810/bagatela.jpg/
    > Czerwony to cwaniak którego blokuje niebieskim.

    Standardowy numer.

    > A teraz grzecznie odszczekasz powyższe twierdzenie jakobym blokował
    > skręt w Bagatelę?

    :)