  • Data: 2011-10-12 02:54:00
    Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-11 22:11, Artur Maśląg pisze:

    > Bzdurą^2 można nazwać Twoje teorie. Ogólnie rzecz biorąc
    > przepustowość
    > drogi się nie zmienia, szybciej jadą tylko cwaniacy. Gdybyś nie
    > spał
    > na fizyce to byś wiedział, że o przepustowości decydują obszary o
    > najmniejszej szerokości (w tym przypadku).

    OK .... zdefiniowaliśmy cwaniaków, i doszliśmy do fizyki.
    Zdefiniujmy DROGOWE PIZDY i przejdźmy do fizyki ... 2 pasy. lewy
    do skrętu w lewo, prawy do jazdy prosto.

    Ja cwaniak zajmuję lewy, mimo, że chcę jechać prosto. Za mną
    staje 2 cwaniak co chce jechać prosto ...

    Widzę pomarańczowe - (zielone zapala się obopólnie dla jadących
    w lewo i prosto) ... Ja strzelam ze sprzęgła, więc ruszam na
    początku zielonego ... zmieniam pas na prawy ... cwaniak za mną,
    ruszył równocześnie ... oboje wcisnęliśmy się przed pizdę, która
    ruszyła z wielkim lagiem ... miast 10 aut jak to zwykle w cyklu
    bywa - przeszło 12.

    To jak z tą przepustowością ?

    --
    Czas na odważne decyzje: