  • Data: 2010-09-06 20:22:26
    Temat: Re: Drogie mandaty w leasingu
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-06 10:57, Rychu pisze:
> [...]
    dziwnych_prowizji_bankowych___odcinek_5.html

    > Kiedyś z ciekawości sprawdziłem.
    >
    > Dostałem wezwanie od Straży Miejskiej. Nie stawiłem się.
    > Po miesiącu dostałem fakturę z GetIN na OIDP 45 zł netto
    > i opisem "opłata manipulacyjna za udzielenie informacji
    > organowi upoważnionemu" czy jakoś tak. Dwa tygodnie później
    > pismo od straży miejskiej, więc już się tym razem stawiłem
    > i sami mnie namawiali, żebym jednak nie wskazał, że to ja tam
    > zaparkowałem (?!) po czym dostałem 50 zł mandatu za niewskazanie.
    >
    > Fotki jeszcze nigdy nie dostałem.

    Jajca!

    Dziś przyszło z Masterlease 50 PLN za udzielenie informacji
    dla SM. Kierowca lekko zdruzgotany: mandat + punkty i teraz
    jeszcze dopłaci do leasingu.

    Kto zgadnie jaka trasa? Oczywiście Poznań-Słupsk.
    I powiem jedno: jeszcze się nie zdarzyło od 2 lat, aby
    na tej trasie ktoś wrócił bez zdjęcia. Zawsze jest zdjęcie.
    A taki jeden to miał pecha i dostał dwa z jednego dnia.
    Jedno rano od tyłu a drugie po południu z przodu.
    I to wiadomo - Biały Bór i te rejony.

    pzdr