  • Data: 2009-06-02 18:49:13
    Temat: Re: Drogi kolego na żółciutkim nowym Transalpie
    Od: "Tytus" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "Paweł Andziak"
    To ja sie przypne do kolegi na niebieskiem chyba Fazerze na Pulawskiej

    True...jakie to motocyklowe, driwer moto zareagowal (bo przeciez nie
    pomyslal) "a co mnie bedzie jakis skodziarz wyprzedzal". Byc moze to jeden
    niszczyciel z Piaseczna byl...to byloby do niego podobne. :)
    Dobrze ze Ty jezdzisz moto i pomyslales za dwoch.
    --
    T. i żolte
    te naszypsze