  • 31. Data: 2017-02-08 17:07:59
    Temat: Re: Droga na bogato
    Od: quent <x...@x...com>

    On 08.02.2017 17:01, Liwiusz wrote:
    > Nie, nie pomogłoby. Już pisałem dlaczego - firma dająca cenę dumpingową
    > wie o tym, i łatwo zabezpieczy się przed odrzuceniem oferty.

    Co może wiedzieć firma/oferent PRZED otwarciem kopert?
    TYLKO to co sama zaoferowała.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 32. Data: 2017-02-08 17:11:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 17:04, quent pisze:

    > Ho ho. Gratuluję jasnowidzenia.

    Jeśli nie będę najtańszy, to znaczy, że będzie jeszcze niższa cena
    dumpingowa, to znaczy, że system foolish-quenta jako zapobiegający
    dumpingom nie działa.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2017-02-08 17:12:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 17:07, quent pisze:

    > Co może wiedzieć firma/oferent PRZED otwarciem kopert?
    > TYLKO to co sama zaoferowała.

    Wie, że daje ofertę poniżej kosztów, czyli że wygra, albo wygra inna
    oferta dumpingowa.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2017-02-08 17:16:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Co może wiedzieć firma/oferent PRZED otwarciem kopert?
    >TYLKO to co sama zaoferowała.

    Wie, ze daje cene dumpingowa, wiec jesli jej na niej zalezy, to wie
    tez ze prawdopodobnie okaze sie najtansza, wiec musi sobie zalatwic
    druga tansza oferte.
    Taka o 1 zl tansza, ktora bedzie do odrzucenia przez twoje dobre+
    zasady ... a dumpingowa oferta przejdzie.

    J.

  • 35. Data: 2017-02-08 17:35:26
    Od: quent <x...@x...com>

    On 08.02.2017 17:12, Liwiusz wrote:

    > Wie, że daje ofertę poniżej kosztów, czyli że wygra, albo wygra inna
    > oferta dumpingowa.

    Albo nie-dumpingowa.
    Czyli w sumie, tak jak pisałem, nic nie wie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 36. Data: 2017-02-08 17:38:43
    Od: quent <x...@x...com>

    On 08.02.2017 17:16, J.F. wrote:
    > wie tez
    > ze prawdopodobnie

    Albo "wie" albo "prawdopodobnie" :-)
    Jak kryterium to tylko cena to taniej jest firmie spekulować na
    oferowaniu w dmpingu kosztowym.
    Jeśli w grę wchodzi dodatkowo skreślanie to spekulacja może nie być już
    taka opłacalna. Przygotowywanie ofert kosztuje. Firmy mogą być mniej
    skłonne do takiego działania i zaczną przygotowywać oferty bardziej
    relalistyczne.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 37. Data: 2017-02-08 17:53:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 17:35, quent pisze:

    > Albo nie-dumpingowa.
    > Czyli w sumie, tak jak pisałem, nic nie wie.

    Masz ogromne braki w logicznym myśleniu.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2017-02-08 18:12:06
    Od: quent <x...@x...com>

    On 08.02.2017 17:53, Liwiusz wrote:

    > Masz ogromne braki w logicznym myśleniu.

    Argumentuj zamiast wzbudzać się pesonalnie albo pozować na jasnowidza.
    Tego czy wygra oferta dumpingowa nie wiadomo nawet przy braku skreślania!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 39. Data: 2017-02-08 18:20:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-08 o 18:12, quent pisze:

    > Argumentuj zamiast wzbudzać się pesonalnie albo pozować na jasnowidza.
    > Tego czy wygra oferta dumpingowa nie wiadomo nawet przy braku skreślania!

    Nie zastanawiamy się, czy wygra oferta dumpingowa.

    Zastanawiamy się, czy twój sposób wykluczy dumpingowych przetargentów.
    Odpowiedź: nie. A przy okazji będzie także wykluczać oferty normalne.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2017-02-08 18:29:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 08.02.2017 18:20, Liwiusz wrote:
    > Zastanawiamy się, czy twój sposób wykluczy dumpingowych przetargentów.

    Ilu Was jest Liwiusz? :-D
    Czytajcie uważnie!
    Gdzie napisałem, że moja propozycja zlikwiduje dumping?

    > Odpowiedź: nie.

    Oczywiście, że nie - tak ogólnie. Może za to przyczynić się do mniejszej
    skłonności firm oferowania usług poniżej kosztów.
    Chodzi przecież o zmianę tendencji.

    > A przy okazji będzie także wykluczać oferty normalne.

    Normalne?? A co to? Gdzie definicja?
    Nie wprowadzajcie Liwiusz nowych pojęć bez definicji.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info