  • 1. Data: 2017-02-06 15:22:56
    Temat: Prawo o Ruchu Drogowym - tekst jednolity.
    Od: "Geneko" <b...@l...pl>

    Prawo o Ruchu Drogowym - tekst jednolity. Ustawa z dn 16 grudnia 2016.
    Dz.U. 2017 poz. 128
    0128

  • 2. Data: 2017-02-06 21:13:42
    Temat: Re: Prawo o Ruchu Drogowym - tekst jednolity.
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Geneko w

    > Prawo o Ruchu Drogowym - tekst jednolity. Ustawa z dn 16 grudnia 2016.
    > Dz.U. 2017 poz. 128
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2017000
    0128

    Mało, ustaw o Dyrektorach Koła itd...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-02-07 15:32:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-06 o 21:13, 007 pisze:
    > Geneko w

    0128

    > Mało, ustaw o Dyrektorach Koła itd...

    007, możesz to napisać po polsku?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2017-02-07 21:12:02
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w

    >>> http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU2017000
    0128

    > 007, możesz to napisać po polsku?

    Przepraszam za brak "a"

    Mało, ustawa o Dyrektorach Koła itd...

    Jeżeli i tego nie rozumiesz, to nie mój problem, udaj sie do prawnika, który
    ci wytłumaczy.

    Hint: Obwieszczenie, a nie spowiedź co, jak i dlaczego -- szkoda czasu Pana
    Marszałka ;P

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2017-02-08 07:11:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-07 o 21:12, 007 pisze:
> [...]
    > ci wytłumaczy.
    >
    > Hint: Obwieszczenie, a nie spowiedź co, jak i dlaczego -- szkoda czasu Pana

    No, teraz już po polsku. Ale nadal bełkot. Ale już nie tracę czasu.

    --
    Liwiusz