  • Data: 2011-06-01 18:27:17
    Temat: Re: Droga E65
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 01 Jun 2011 17:52:53 +0200, w <is5n8q$f4r$1@news.onet.pl>, ble
    <""m3s(alele)m1et\"@(ble)p1o1c1zta.o1n1et.p2l"> napisał(-a):

    > Witam,
    > wybieram sie nad morze (okolice Rewala) z Krakowa. Wiekszosc map
    > dostepnych w internecie prowadzi autostradami przez Niemcy. Ponoc jest
    > szybciej. Bede jechac w nocy.

    Rzeczywiście tak było szybciej, ale nie wiem czy w nocy. Pewnie też, ale zysk
    czasowy może nie być warty nadkładania drogi.

    Od czasu otwarcia S3 już raczej nie warto pchać się przez Berlin.

    > Moje pytanie czy alternatywna trasa tj. E40 za Wroclaw i potem na polnoc
    > dorga E65 to bardzo zly pomysl? Czesc tej trasy chyba jest dwupasmowa?
    > Przed Szczecinem kawalek S3 itd. Czy ktos kto tam jazdzi moze mniej
    > wiecej opisac stan tej trasy?

    Nie znam oznaczeń Exx, od Wrocławia jedziesz A4 do Legnicy, tam wskakujesz na
    DK3/S3 i jedziesz do Szczecina, dalej pewnie drogę już znasz, bo wyboru i tak
    nie ma :).

    W nocy korków mieć nie będziesz, w dzień to w tej chwili tylko ewentualnie w
    Świebodzinie, no i trochę w Legnicy i Lubinie (ale niewiele).

    Tak będę jechał za 1,5 m-ca w te same okolice z Wrocławia.
    Rok temu (bez S3) to tylko na obwodnicy Świebodzina były zatwardzenie (ominięte
    przez miasto), a czas gołej jazdy to ok. 6,5h (z czego 0,5h to korek przy
    zjeździe z DK3 w Przybiernowie).