  • Data: 2011-06-02 14:28:13
    Temat: Re: Droga E65
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 02 Jun 2011 14:13:11 +0200, w
    <c...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > DW297? Zdecydowanie nie polecam.

    Od razu wkleję dlaczego (oprócz tego, że droga ta jest w nieustającym remoncie
    od 3 lat).

    Data: Lipiec 30 2010 15:03:23
    Autor: Endriu n...@i...pl
    Re: Bielsko-Biała > Świnoujście

    Z góry dzięki za rady.

    Właśnie dzisiaj wróciłem z Swinoujścia "Polską" trasą Katowice- Świnoujście.
    Jechałem tam i z powrotem dwukrotnie i za każdym razem nie udało mi się
    zejść poniżej 9 godzin jazdy (razem z przeprawą promową).

    Jeżeli chodzi o trasę do Świnoujścia wybrałem A4 - S3. Podwójny pech w
    drodze do Świnoujścia i z powrotem polegał na tym, iż mój GPS źle obrał
    przelotkę między A4 i 3 i miest wjechać na 3 bezpośrednio na zjeździe koło
    Legnicy, to GPS wybrał jakoś dziwnie drogę nr 297 jak jechałem w kierunku
    Świnoujścia, a z powrotem wybrał drogę nr 328. Jedna i druga się do niczego
    nie nadaje. 297 dziurawa jak ser szwajcarski z niesamowitymi koleinami, a
    328 to znowu chyba gdzieś około 80 km wyobraźcie sobie ..... kostki brukowej
    (podziwiam - pewnie jakąś przedowjenną niemiecką ekipę która to układała -
    trzeba mieć niebiańską cierpliwość aby ułożyć 80 km kostki) po której nie
    pojedziesz wiecej jak 50 km/h. Tą 297 jakoś przemęczyłem (w pewnym momencie
    o mało sobie wahacza z tłumikiem nie urwwałem na koleinie, które towarzyszą
    kierowcom przez całą tą drogę - na Boga nie jedźcie tamtędy), ale z 328
    ""kostkową" po 20 km dałem sobie spokój i zwróciłem z powrotem na 3.

    Jeżeli więc będziesz jechał polskimi parejami, uważaj na GPS aby z A4 wbić
    się bezpośrednio w drogę nr 3 koło Legnicy.