  • 121. Data: 2011-09-05 10:55:33
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    news:j422jr$ref$1@news.onet.pl...

    > To prawy zakręt i prawy łokieć jest minimalnie po za obrysem -
    > motocyklista pochyla sie w prawo natomiast lewy łokieć już nie wystaje...

    Bez jaj, jeśli ktoś siedzi na motorze z wyprostowanymi rękoma, to po prostu
    siedzi za daleko.
    Samochodu zresztą też to dotyczy.

    > Po za tym zauważ że nie jedziesz normalnie z tak zgiętymi łokciami.

    Oczywiście że jadę ze zgiętymi łokciami, zawsze i wszędzie.

    >Ręce są delikatnie zgięte w łokciach podczas jazdy na wprost.

    Dokładnie.
    Na boki, czyli dodatkowo poszerzają sylwetkę.
    O tym pisałem.

  • 122. Data: 2011-09-05 11:01:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robson,

    Monday, September 5, 2011, 9:11:41 AM, you wrote:

    > Zdradż Einsteinie sekret, jak to obiczyłeś.
    > I który motocykl z kierowcą waży 200kg, bo mi wychodzi, że musiałby być
    > z tektury.

    A mi się wydawało, że to amerykańscy kierowcy motocykli ważą 100+ ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 123. Data: 2011-09-05 11:02:02
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-05 10:47, to pisze:
    > begin The_EaGle

    > Skończyłeś w ogóle jakąś szkołę?

    W szkole uczyli mnie zadawać pytania i na nie odpowiadać to taki
    podstawowy element na którym oparta jest cywilizacja. Ty jak widać nie
    potrafisz odpowiedzieć na pytania.

    > Na motorku zwykle ktoś jeszcze siedzi i zwykle nie jest to cherlawy
    > nastolatek.

    Zwykle nie jest...dziś widziałem kobietkę tak z 160cm wzrostu - dawała
    radę na FZ6.

    > Poza tym co za różnica czy 100 cm czy 70 cm? Tak czy siak
    > zajmuje po kawałku z dwóch pasów, co jest zabronione.

    Zajmowanie pasa - powtarzam ci już 100 raz w myśl PoRD wiąże się z
    wjechaniem na ten pas. Po za tym udowodniłeś że nie znasz podstaw
    matematyki i odejmowanie to za skomplikowane działanie dla Ciebie.

    Przykładowo:
    400cm minus 70cm to zostaje 330cm a samochód ma max 200cm co daje ci ile
    wolnego miejsca? Masz jeszcze 130cm na omijanie dziur.

    Z rozprawy sądowej pamiętam że AL.Krakowska w Raszynie miała 3m i 50cm i
    kierowca który otwierał mi drzwi przed nosem też myślał że tak jest jak
    ty. Niestety prokurator i sąd mieli zgodne z PoRD zdanie na ten temat...
    W razie wątpliwości służę skanem wyroku.

    Rafał

  • 124. Data: 2011-09-05 11:10:00
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-05 10:55, Cavallino pisze:

    > Dokładnie.
    > Na boki, czyli dodatkowo poszerzają sylwetkę.
    > O tym pisałem.

    Widzę że nie chcesz przyjąć do wiadomości że to zależy od motocykla i od
    motocyklisty. W moim motocyklu na pewno nie wystaje po za obrys. Na
    skuterze być może.
    Na zdjęciach masz stosunkowo mały motocykl dwucylindrową honde CB500 na
    większym i szerszym będzie inaczej.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 125. Data: 2011-09-05 11:12:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello The_EaGle,

    Monday, September 5, 2011, 9:47:40 AM, you wrote:

    [...]

    > Każda droga jest zła dla kierowcy samochodu:
    > - górska bo jest za kręta

    Chyba dla kierowcy motocykla. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby na
    naprawdę krętej drodze motocyklista jechał szybciej ode mnie.
    W 99.99% są to miszczowie prostej, którzy na widok ostrzejszego
    zakrętu rozpaczliwie hamują do 20km/h. Są gorsi nawet od nizinnych,
    niedzielnych kierowców blaszanek.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 126. Data: 2011-09-05 11:12:35
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-05 10:49, to pisze:
    > begin The_EaGle

    > Chyba jak to sobie narysujesz albo Ci się przyśni.

    "Nigdy nie kłóć się z głupcem. Najpierw ściągnie Cię do swojego
    poziomu, a potem pokona doświadczeniem "

    PLONK

  • 127. Data: 2011-09-05 11:18:27
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

> [...]
    > W 99.99% są to miszczowie prostej, którzy na widok ostrzejszego
    > zakrętu rozpaczliwie hamują do 20km/h. Są gorsi nawet od nizinnych,

    Nie zaprzeczę, choć na pewno proporcje ci się pomieszały.
    Z reguły im mocniejszy motocykl i bardziej sportowy tym większa ofiara
    nim jeździ. Obecnie motocykle sportowe jakiś niewielki procent
    wszystkich poruszających się po drogach a jeszcze 10 lat temu było
    odwrotnie...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 128. Data: 2011-09-05 11:23:08
    Od: Robson <r...@...pl>

    > A mi się wydawało, że to amerykańscy kierowcy motocykli ważą 100+ ;)

    Aha, nie zdziw sie :D http://www.funiaste.net/2011/wrzesien/05/ pierwszy
    filmik na dole strony.

  • 129. Data: 2011-09-05 11:25:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin The_EaGle

    > Zajmowanie pasa - powtarzam ci już 100 raz w myśl PoRD wiąże się z
    > wjechaniem na ten pas. Po za tym udowodniłeś że nie znasz podstaw
    > matematyki i odejmowanie to za skomplikowane działanie dla Ciebie.

    Nigdzie nie jest napisane, że zajmowana przestrzeń na jezdni to obszar
    pomiędzy kołami pojazdu. Znowu bredzisz. Liczy się obrys.

> [...]
    > ty. Niestety prokurator i sąd mieli zgodne z PoRD zdanie na ten temat...
    > W razie wątpliwości służę skanem wyroku.

    Czy Ty jesteś jakiś niepełnosprytny? Pisze Ci, jak komuś mądremu (?), że
    skoro motocykl ma 100 czy 70 czy ilekolwiek cm i jedzie +/- po linii
    rozdzielającej pasy to zajmuje więcej niż jeden pas (po kilkadziesiąt cm
    z dwóch pasów), co jest wprost zabronione w PoRD. A Ty mi o jakimś
    otwieraniu drzwi. Ładna pogoda, polecam spacer, dotlenisz się i może
    zaczniesz sprawniej myśleć.

  • 130. Data: 2011-09-05 11:26:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin The_EaGle

    > "Nigdy nie kłóć się z głupcem. Najpierw ściągnie Cię do swojego
    > poziomu, a potem pokona doświadczeniem "

    Masz rację, "dyskusja" z Tobą była błędem.

    PS. Nawet nie potrafisz tego zacytować zgodnie z regułami języka
    polskiego -- żenada.