  • Data: 2011-09-07 09:52:20
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak se patrze i patrze jak Jakub Witkowski nawija makaron na uszy:

    > Nie bardzo rozumiem. Chodzi ci o to że ja się zbytnio nie denerwuję, ty też nie,
    > więc z tego wniosek że powodem wk... innych musi być zawiść?

    A nie?

    > A jeśli pijesz do posiadania grata, to dla mnie jest to nieustający powód do
    zadowolenia.
    > Pojazd 10x tańszy niż te, na które wykosztowali (albo zadłużyli) się koledzy, a
    jeździ tak samo ;)
    > Niestety, wygląda na to, że już w przyszłym roku będę musiał w końcu kupić coś
    nieco lepszego...

    Mam sie ustawic w kolejce chetnych na tego pascia? Jakby co to pisz na
    priv...moj podejrzewam znacznie odbiega od Twojego jesli chodzi o poziom
    zdemolowania ;)

    > A ci którzy mieszkają w okolicznych blokach powinni się po prostu wyprowadzić.

    Prawda lezy posrodku IMO

    > Wiem że apele do kultury nie mają sensu. Dlatego byłbym za zakazem
    > sprzedaży takich

    Inaczej: za dostosowaniem poziomu decybeli do norm. Jesli zycie
    wyprzedza regulacje nalezaloy sie zastanowiec nad weryfikacja tych
    regulacji.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec