    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drodzy dawcy ...
    Date: Mon, 05 Sep 2011 13:52:08 +0200

    W dniu 2011-09-05 13:03, Dman-666 pisze:

    > A jakie to przyczyny? Co Cie wkurwia u motocyklistow? ;)

    Co do sytuacji na szosie, to niezbyt mnie wkurzają, choć uważam że często są
    zdecydowanie za blisko jak na moje poczucie komfortu. Ale ja mam starego grata
    któremu dużo bliżej do złomowiska niż do salonu, więc po prostu mało się przejmuję.

    A najbardziej to mnie ostatnio wk... jakie trzy tygodnie temu, kiedy będąc w
    Warszawie
    (hotel Gromada okęcie) usiłowałem wyspać się po ciężkim dniu. Niestety, wycie
    dochodzące
    z ulicy uniemożliwiało sen, a zamknąć okien też się nie dało na dłużej z powodu
    upału.

    Ponieważ i tak nie byłem w stanie zasnąć, pokusiłem się nawet o (pseudo)statystykę.
    Przez kwadrans naliczyłem 48 motocykli, z czego 31 wybijało się zdecydowanie ponad
    poziom hałasu generowanego przez resztę dość ruchliwej ulicy, z autobusami włącznie.
    Przy zamkniętym oknie słychać było wyłącznie ryki motocykli.
    Ogólna liczba samochodów była oczywiście przynajmniej o rząd wyższa niż jednośladów,
    ale tylko dwa wybiły się głośnością (honda i subaru), choć i tak daleko im było
    do pokonania poprzeczki którą ustawili motorowi rekordziści.