  • Data: 2011-09-05 15:02:46
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Wrz, 13:55, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Wkurza mnie ich postawa - żądania ułatwiania wyprzedzania.
    > Równocześnie strasznie trudno im godzić się z tym, że puszka może ich
    > wyprzedzić. I utrudniają wyprzedzanie. Sami twierdzą, że na pasie
    > mieści się samochód i jeszcze dwa motory po obu stronach samochodu - o
    > ile samochód się potulnie zachowa - ale jak człowiek chce ich
    > wyprzedzić, to już paniska się przesunąć nie chcą i najchętniej by
    > kopali, zeby tylko odstęp utrzymać. Przy jeździ kanionem i zahaczaniu
    > o lusterka łokciami odstęp im niepotrzebny. Ale jak puszka wyprzedza,
> [...]

    Ja szybsze samochody bez problemu przepuszczam, natomiast bardzo nie
    lubie jak wyprzedzaja mnie
    zbyt blisko gdy jade motocyklem czy rowerem... Czasem za grosz
    wyczucia odleglosci nie maja, albo na zakrecie nie biora pod uwage (bo
    i skad maja wiedziec, jak z furmanki bezposrednio na 4 kolka sie
    przesiedli, poprawke na dyszel zazwyczaj nawet biora skrecajac :) ),
    ze jednoslad musi sie pochylic, a takie moto w mocnym zlozeniu
    potrzebuje praktycznie cala szerokosc pasa - bez zlozenia nie
    skreci!!!!

    WS