  • Data: 2011-09-05 13:43:20
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Dman-666,

    Monday, September 5, 2011, 1:00:16 PM, you wrote:

    > Nic odkrywczego - Moto zawsze

    Byłbym ostrożniejszy z kwantyfikatorami. Bo trafił mi się ten 0.01% i
    naprawdę jechał w zakrętach zacnie. Szkoda tylko, że ciął je
    niemiłosiernie, co bezpieczne nie było.

    > bedzie wolniejsze w zakrecie od auta.

    Jasne. Tylko dlaczego musi wyprzedzić na pierwszym kawałeczku prostej
    i potem znowu snuć się na kolejnej serii zakrętów? Żeby pokazać, że może?

    Już pisałem w innym wątku - chyba czas umierać. Nie nadaję się na
    współczesne drogi i do współczesnych na nich obyczajów.
    Sam święty nie jestem, jeżdżę szybko. Według wielu - zdecydowanie za
    szybko. Ale wychodzę z założenia, że trzeba żyć i dać żyć innym. Nie
    potrafię zrozumieć złośliwości.
    Jadę w swoim tempie - w górach jest to tempo zdecydowanie wyższe niż
    tempo innych kierowców - nie używam rozpaczliwie hamulców ale też nie
    cisnę do dechy na każdym kawałeczku prostej. Jest możliwość -
    wyprzedzam. Jest ktoś szybszy - usuwam się w prawo, zwalniam jak
    potrzeba - niech jedzie. Ale wyprzedzić tylko po to, żeby zaraz
    shamować do niemal zera (z mojego punktu widzenia) - po co?
    Jak widzę kierowcę, który na trudnej drodze dobrze sobie radzi i
    trzyma równe, szybkie tempo, to choćbym być może na jakimś odcinku
    pojechał trochę szybciej - jednak wolę się trzymać za nim, w rozsądnej
    odległości - niech prowadzi. Ale nie wiem, czy jest na górskiej drodze
    coś bardziej wkurzającego od hamulcowego :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl