-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
ot-for-mail
From: viktorius <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Drive by wire
Date: Thu, 9 Aug 2018 10:15:15 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <pkgt6j$i6b$1$viktoriu@news.chmurka.net>
References: <pkfu9m$i7s$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 91.230.58.65
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 9 Aug 2018 08:15:15 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
posting-host="91.230.58.65"; logging-data="18635";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <pkfu9m$i7s$1@dont-email.me>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637759
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-08-09 o 01:27, Pszemol pisze:
> Przy okazji diagnozy nowego kodu błędu P2138 jaki się pojawił
> na wyświetlaczu mojej 2007 Acura TL-S zastanawiam się jakie
> to zalety ma system w którym pedał gazu, zamiast bezpośrednio
> sterować położeniem przepustnicy tylko ciągnie za linkę
> pokrętłem potencjometru umiejscowionego pod maską,
> a komputer ten potencjometr odczytuje ustawiając odpowiednio
> przepustnicę silnikiem elektrycznym... jakie to daje zalety dla kierowcy?
ASR - odejmie gazu, żebyś ruszył na śliskim nawet z pedałem w podłodze.
ESP - pewnie też w jakiś tam sposób interweniuje w obroty silnika gdy
lecisz bokiem z pedałem gazu w podłodze.
Systemy automatycznego parkowania - teoretycznie zostawiono możliwość
regulacji obrotów silnika użytkownikowi. Ale znów, jak się user zapomni
i za mocno naciśnie, to komp to zweryfikuje.
Regulacja wolnych obrotów główną przepustnicą - możliwość eliminacji
silnika krokowego, czasem mocno newralgicznego elementu.
Zamiast odcinać zapłon przy za wysokich obrotach, po prostu domknie
przepustnicę.
Generalnie to teraz komputer może mieć w dupie jak mocno naciskasz pedał
gazu. On będzie wiedział lepiej, czasem dla twojego dobra, czasem dla
dobra silnika.
--
viktorius
Następne wpisy z tego wątku
- 09.08.18 12:33 z
- 09.08.18 14:13 Pszemol
- 09.08.18 14:15 viktorius
- 09.08.18 18:00 kk
- 09.08.18 22:12 Lewis
- 09.08.18 22:26 m4rkiz
- 10.08.18 03:02 Tomasz Pyra
- 10.08.18 04:48 Pszemol
- 10.08.18 09:33 Tomasz Pyra
- 11.08.18 02:53 Pszemol
- 11.08.18 14:53 J.F.
- 11.08.18 18:57 Pszemol
- 11.08.18 18:59 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=