eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrganie lewarka od zmiany napęduRe: Drganie lewarka od zmiany napędu
  • Data: 2010-11-20 21:13:07
    Temat: Re: Drganie lewarka od zmiany napędu
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-11-20 19:51, roboedu pisze:
    > Mam zamiar kupić Pajero 2.5 turbo diesel 2002 rok.
    > Oglądałem dzisiaj to auto u gościa który sprowadza samochody.
    > Prawie wszystko jest ok po za drganiem na biegu "jałowym" lewarka od zmiany
    > napędu na 4H lub 4L itd.

    Latający lewarek to problem przenoszenia drgań silnika na dźwignię.

    Może to być spowodowane albo jakimś problemem z zawieszeniem silnika na
    poduszkach (albo jakaś jest urwana, albo inna zbyt twarda).
    Albo też po prostu brać się z nadmiernych drgań samego silnika.

    Pewnie to Pajero ma silnik umieszczony wzdłużnie, a to oznacza że
    dźwignia zmiany biegów jest bardzo blisko skrzyni biegów i w takim
    układzie samochody są bardziej podatne na drgania dźwigni niż
    przednionapędówki które mają silnik poprzecznie i długi układ
    przenoszenia ruchów lewarka do skrzyni biegów.

    > Auto było zimne, troche pochodziło ale drganie prawie wcale nie ustało.
    > Drgania nie przenoszą się na karasorię, może troche na kierownice ale jak silnik
    > się rozgrzał to na kierownicy zostały minimalne drgania jak to w dieslu.

    Jeżeli drży też karoseria, to zainteresuj się tymi poduszkami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: