  • Data: 2009-10-09 09:42:56
    Temat: Re: Drgania kierownicy w zakrętach...
    Od: maciek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wracajac do tematu to ja mam tak ze mam drgania kiery w zakretach a
    szczegolnie brutalnie czuje je jak w zakrecie zlapie jakas nierownosc.
    Drugi objaw jest taki ze jak zloze sie w zakreta troszeczke glebiej to
    w pewnym momencie szybko zaczyna ciagnac mnie do gleby i jak nie wroce
    to mnie wyjebie.
    Trzeci objaw jest taki ze jak jade prosto po deszczu i przejezdzam
    (codziennie) przez metalowe laczenia wiaduktu (ok 1.5m) to motocykl
    robi krotkiego szybkiedo 'wezyka' i wraca na swoje miejsce. Na drugim
    sprzecie sie tak nie dzieje a i na tym wczesniej tak nie bylo.

    Ja to wszystko lacze z lozyskiem glowki ramy ale probowalem regulowac
    je z 10 razy i ciagle jest zle (lozysko jest nowe ale nie oryginalne
    hondowskie)

    Sprzet o ktorym pisze to Blackbird.

    Czy to co napisalem w oczywisty sposob jest efektem zle zalozonego/
    dociagnietego lozyska?
    Czy przy takich objawach mozliwy jest problem z felga, wywazeniem
    kola, przednim zawieszeniem (lagi, polki)?

    Dajcie znac bo jak to lozysko to kupie drugie w Hondzie i wymienie.
    Moze macie jakies inne pomysly?

    Pozdro

    Maciek