  • Data: 2009-10-13 15:13:30
    Temat: Re: Drgania kierownicy w zakrętach...
    Od: maciek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 13, 3:37 pm, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:

    > ja sie tylko odniose do tego akapitu. Nie kupuj w Hondzie. Sprawdz
    > oznaczenie swojego oryginalnego (u kogos, w hondzie) i kup w sklepie z
    > lozyskami. W moim przypadku to bylo lozysko TOYO z podanymi (wybitymi)
    > wymiarami na biezni - jak kazde lozysko. Nie dosc, ze 2 razy drozsze,
    > to jeszcze Honda do Hornetki daje lozyska kulkowe zamiast stozkowych.
    > Nastepnym razem juz nie kupie zadnego lozyska w Hondzie.

    No w zasadzie to ja mam nowe lozyska stozkowe do tej hondy ale jednak
    wartosc dociagu takiego nieoryginalnego lozyska bedzie inna niz w
    ksiazce serwisowej a zakladam ze jedna z przyczyn tego, ze motocykl mi
    ledwo jezdzi jest wlasnie to, ze lozysko nie jest dociagniete z
    odpowidnia sila. Jest albo za ciasno albo za luzno... jakbym mial
    lozysko z hondy to bym dokrecil tak jak ksiazka kaze i jezeli nadal
    mialbym problem z prowadzeniem to szuklabym przyczyny gdzies
    indziej...
    Ogolnie to tyle juz w tym grzebalem ze troche mi sie nie chce juz nic
    z tym robic. Chyba zepchne grata to rowu i zostawie...

    maciek