eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDrgania kierownicy w zakrętach...Re: Drgania kierownicy w zakrętach...
  • Data: 2009-10-20 11:53:27
    Temat: Re: Drgania kierownicy w zakrętach...
    Od: gonzik <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20 Paź, 13:12, maciek <m...@g...com> wrote:

    Sorry, faktycznie nie przesledzilem watku...
    >
    > Dlatego pomyslalem ze to moze wlasnosc lozysk stozkowych ze potrzebuja
    > byc wyjatkowo lekko scisniete.

    cos znalazlem na forach ST:
    http://www.st-owners.com/forums/showthread.php?p=695
    744

    "Remember Low torq numbers on the tappered bearing resist the urge to
    snug them up as you will make them to tight."

    Tu jest cos z CBR xx:
    http://www.cbrxx.com/suspension-tires-wheels-brakes/
    2871-changed-out-my-head-bearings-friday-night.html
    "You also dont need to torque it up with a torque wrench as it is
    adjusted by feel. Just have to make it snug removing al slack and
    check that it turns easily then lock it up there. The factory specs
    are a little over tight."

    Czyli w sumie masz racje. Legko dokrecic i skontrowac, tak mowia.

    Pozdr,
    Gonzik.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: