  • 91. Data: 2022-03-22 18:28:18
    Temat: Re: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.03.2022 o 03:40, Cavallino pisze:

    > Ja wczoraj zrobiłem 300 km (prawie jednym ciągiem, w każdym razie bez
    > ładowania po drodze), zostało zasięgu na 100 km......
    > Normalna jazda, tyle że zwykłymi drogami.

    Ja właśnie w tym duchu, że te maksymalne zasięgi elektryków są do
    osiągnięcia. I gdy to jest 400km to już nie jest jakimś wielkim
    wyzwaniem jeżdżenie po Polsce.

  • 92. Data: 2022-03-22 18:34:31
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.03.2022 o 14:54, K pisze:

    > co to znaczy nie da sie normalnie jezdzic? ile razy jestem w PL to
    > jezdze normalnie. korkow tyle samo ile na zachodzie.

    To, że dróg jest mało a sprawne poruszanie się zagrożone dotkliwymi
    sankcjami. Jakbyśmy k.. końmi mieli jeździć po tych drogach. I jeszcze
    niektórzy frajerzy klaskają.

    > no gdyby bylo tak jak piszesz to sprzedaz elektrykow wynosilaby 90%
    > ogolu sprzedawanych samochodow osobowych. szczegolnie, ze ceny sa juz
    > porownywalne.

    No więc właśnie elektryki sprzedają się. Może w Polsce mniej, nie
    zastanawiałem się.

  • 93. Data: 2022-03-22 18:52:24
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.03.2022 o 18:51, Shrek pisze:

    > To kiepsko jedziesz. Przy "odczuwalnej" 160 wychodzi 130 jak nie jest to
    > odcinek óć-dc.

    Po prostu tu nie Niemcy, że po wyjechaniu z każdego miasta rozpoczyna
    się autostrada i biegnie wszędzie tam dokąd zmierzasz. Trzeba nieraz
    trochę do autostrady dojechać i trochę innymi drogami pościnać. W
    efekcie, nawet jadąc szybko na autostradzie z wirem w baku nie osiągnie
    się dobrej średniej.

    > No i wracamy do twojej bzdury, że elektryka ładuje się raptem 2 razy
    > dłużej niż spalinkę (czyli 10 minut) i można łyknąć kolejne 400km. To
    > jest bzdura i nic tego nie zmieni.

    Nie, ja tylko o tym, że na takiej ładowarce nie będzie w pół godziny. Na
    odpowiedniej będzie dokładnie 30minut. Ale też niekoniecznie chodzi o
    pół godziny i niekoniecznie na takiej ładowarce.

  • 94. Data: 2022-03-22 20:34:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.03.2022 o 18:52, ii pisze:

    > Po prostu tu nie Niemcy, że po wyjechaniu z każdego miasta rozpoczyna
    > się autostrada i biegnie wszędzie tam dokąd zmierzasz.

    Dziwne - jak potrzebujesz ładowarki, to piszesz, że przy każdej drodze
    ekspresowej. Ale potem nie wolno tą drogą jechać:P

    > Nie, ja tylko o tym, że na takiej ładowarce nie będzie w pół godziny. Na
    > odpowiedniej będzie dokładnie 30minut. Ale też niekoniecznie chodzi o
    > pół godziny i niekoniecznie na takiej ładowarce.

    Czyli co w zasadzie niekoniecznie niechciałeś niepowiedzieć?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 95. Data: 2022-03-22 20:46:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.03.2022 o 20:34, Shrek pisze:

    > Dziwne - jak potrzebujesz ładowarki, to piszesz, że przy każdej drodze
    > ekspresowej. Ale potem nie wolno tą drogą jechać:P

    Tak napisałem? Pokaż, gdzie.

  • 96. Data: 2022-03-22 22:14:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.03.2022 o 20:46, ii pisze:

    > Tak napisałem? Pokaż, gdzie.

    "> Żaden. Standardowa publiczna ładowarka ma 22kW i wychodzi 4 godziny
    na 290 km. Więc przestań pieprzyć głupoty. Dalsza część dyskusji nie ma
    sensu bo masz gówno na wejściu.

    No nie, standardowa przy drodze szybkiego ruchu to przynajmniej 50kW.
    Tak że jeśli ktoś tu pieprzy to Ty.
    "

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 97. Data: 2022-03-22 22:57:41
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.03.2022 o 22:14, Shrek pisze:

> [...]
    > sensu bo masz gówno na wejściu.
    >
    > No nie, standardowa przy drodze szybkiego ruchu to przynajmniej 50kW.

    No i o co chodzi z tym, że nie wolno jechać?

  • 98. Data: 2022-03-23 06:08:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.03.2022 o 22:57, ii pisze:

    > No i o co chodzi z tym, że nie wolno jechać?

    Nie wiem - to ty twierdzisz, że należy naładować na drodze ekspresowej
    czy autostradzie, a potem, że nie można liczyć średniej na ekspresówce,
    bo przecież statystycznie ich nie ma:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 99. Data: 2022-03-23 06:12:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-03-2022 o 16:56, J.F pisze:

    > To google podaje ~310km i 5h.
    > Jakas zajebiscie szybka droga :-)
    >
    > To co sie dziwic, ze tirman dojechal w 6.5h ...
    > a nie, moze nawet 5.75, skoro z pauzą ...
    >
    > Naprawde sie jedzie 5h, czy urwales z godzine?

    To jest najkrótsza droga, ale przez landy, wąsko, dość wolno.
    Tyle się jedzie.

    Wracałem przez A1/S5, czasowo wyszło podobnie, nie wliczając ładowania
    na darmowym w marcu Ionity.

  • 100. Data: 2022-03-24 15:27:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Mar 2022 06:12:30 +0100, Cavallino wrote:

    > To jest najkrótsza droga, ale przez landy, wąsko, dość wolno.
    > Tyle się jedzie.

    Strasznie dawno tamtedy nie jechalem, ale srednia 60 to jakas porazka.
    No ale to w/g googla ... takie korki przewiduje, czy tyle trasy przez
    teren zabudowany?

    Bo owszem - "zwykla krajowka", ale na 2 pasach (1+1) to nawet tiry
    staraja sie jechac szybciej, a wyprzedzanie przeciez istnieje.

    A widze - pol godziny google rezerwuje na wyjazd z Poznania, co moze
    byc dobrym szacunkiem.

    >Wracałem przez A1/S5, czasowo wyszło podobnie, nie wliczając ładowania
    >na darmowym w marcu Ionity.

    Gdzie tam A1? Wycieczke do Gdanska sobie urządziłes?

    J.