eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych › Re: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
  • Data: 2022-03-22 18:52:24
    Temat: Re: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.03.2022 o 18:51, Shrek pisze:

    > To kiepsko jedziesz. Przy "odczuwalnej" 160 wychodzi 130 jak nie jest to
    > odcinek óć-dc.

    Po prostu tu nie Niemcy, że po wyjechaniu z każdego miasta rozpoczyna
    się autostrada i biegnie wszędzie tam dokąd zmierzasz. Trzeba nieraz
    trochę do autostrady dojechać i trochę innymi drogami pościnać. W
    efekcie, nawet jadąc szybko na autostradzie z wirem w baku nie osiągnie
    się dobrej średniej.

    > No i wracamy do twojej bzdury, że elektryka ładuje się raptem 2 razy
    > dłużej niż spalinkę (czyli 10 minut) i można łyknąć kolejne 400km. To
    > jest bzdura i nic tego nie zmieni.

    Nie, ja tylko o tym, że na takiej ładowarce nie będzie w pół godziny. Na
    odpowiedniej będzie dokładnie 30minut. Ale też niekoniecznie chodzi o
    pół godziny i niekoniecznie na takiej ładowarce.