  • 21. Data: 2010-03-29 14:09:49
    Temat: Re: Dramatycznie wolny XP - jak reanimowac?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2010-03-29 08:27, Maciek pisze:

    > No nie, prosze. Pierwszy kwietnia dopiero za pare dni :)

    Włącza Ci się w tle WU i muli system.

    --
    animka

  • 22. Data: 2010-03-29 16:37:55
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 29 Mar 2010 09:13:29 +0200,
    Artur(m) <m...@i...pl> screamed:

    W antyramie.. ;) MSPANC ;>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 18:37:34 user up 12391 days, 6:32, 1 user, load average: 0.00, 0.38, 0.54 ]

    Money is something you have to make in case you don't die. -- Max Asnas

  • 23. Data: 2010-03-30 06:27:20
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnhr1lr3.ta6.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...

    > W antyramie.. ;) MSPANC ;>

    Ech wy młodzi dla Was wszystko ANTY ;).

    Artur(m)

  • 24. Data: 2010-03-30 08:17:36
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-03-28 13:14, Czarek pisze:

    > Zrób to bardziej szczegółowo - skan OTL i na forum:
    > http://forum.dobreprogramy.pl/otl-gmer-rsit-dds-inne
    -instrukcje-t370405.html

    A co to za programy? Combofixa znam tylko, a reszta, co robi?

    ________MAT_______

  • 25. Data: 2010-03-30 17:50:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-03-30 10:17, Lagod napisał/a:
    > W dniu 2010-03-28 13:14, Czarek pisze:

    > A co to za programy? Combofixa znam tylko, a reszta, co robi?

    Combofix jest programem, który po uruchomieniu skanuje system a
    następnie go naprawia i to czasami w sposób bardzo agresywny - po
    zakończeniu działania generuje log z opisem swojego działania. Taki
    sposób nie zawsze jest pożądany, czasami nawet szkodliwy dla systemu.
    OTL po zwykłym uruchomieniu tylko przeprowadza bardzo gruntowną analizę
    systemu i uruchomionych procesów - po zakończeniu generuje precyzyjny i
    szczegółowy log, który należy dopiero pokazać osobie, która określi co
    należy z tym dalej zrobić.
    Zobacz posty np. tego usera:
    http://forum.dobreprogramy.pl/search.php?author_id=1
    17798&sr=posts -
    jeden z aktywniejszych "analizatorów logów" z OTL

    --
    Cz.