  • 11. Data: 2010-03-28 11:14:25
    Temat: Re: Dramatycznie wolny XP - jak reanimowac?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-03-28 12:48, Maciek napisał/a:
    > Koncza mi sie opcje, wiec pomoc mile widziana. Podejrzewam obecnosc
    > robactwa, ale nie wiem, czym go szukac.

    Zrób to bardziej szczegółowo - skan OTL i na forum:
    http://forum.dobreprogramy.pl/otl-gmer-rsit-dds-inne
    -instrukcje-t370405.html
    http://forum.dobreprogramy.pl/bezpieczenstwo-f16.htm

    Cz.

  • 12. Data: 2010-03-28 12:33:04
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 28.03.2010 12:48, Maciek pisze:
    > Koncza mi sie opcje, wiec pomoc mile widziana. Podejrzewam obecnosc
    > robactwa, ale nie wiem, czym go szukac.

    jakbyś wziął i przeinstalował to wtedy gdy radził to Konrad Kosmowski to
    miałbyś już czysty, szybki system z zainstalowanymi wszystkimi
    programami i przegranymi ustawieniami. Zamiast tego jesteś dalej w
    punkcie wyjścia. Proponuję to rozwiązanie zastosować jak najszybciej :)

    No chyba, że masz za dużo czasu i po prostu zżera Cię ciekawość o co chodzi

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    http://en.webtrunki.pl - beers, wines, vodkas, your own products

  • 13. Data: 2010-03-28 13:26:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Mar 2010 14:33:04 +0200, olo napisał(a):

    > jakbyś wziął i przeinstalował

    To jest roboczy komp z mnostwem softu do projektowania i obliczen. Po
    instalki do sporej czesci trzeba by robic wycieczki do producenta, bo nie
    sa powszechnie dostepne, a uzytkownik kompa kopii nie ma. Przy innych
    trzeby z kolei upierdliwie instalowac kolejne patche, aktuazlizacje itp...
    Roboty na dwa dni. Z kolei przeinstalowanie bez formatowania nie wykonczy
    trojanow i innych zyjatek...

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 14. Data: 2010-03-28 15:40:06
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Sun, 28 Mar 2010 15:26:31 +0200, Maciek napisał(a):
    /..../

> [...]
    > aktuazlizacje itp... Roboty na dwa dni. Z kolei przeinstalowanie bez
    > formatowania nie wykonczy trojanow i innych zyjatek...

    Im szybciej tym lepiej. A co będzie jak dysk padnie albo w ogóle się
    rozsypie? Poza tym liczne pliki systemowe mogą być uszkodzone.

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 15. Data: 2010-03-28 16:49:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Mar 2010 15:40:06 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):

    > Im szybciej tym lepiej. A co będzie jak dysk padnie albo w ogóle się
    > rozsypie? Poza tym liczne pliki systemowe mogą być uszkodzone.

    Ale co ma reinstalka do padu/rozsypania dysku?

  • 16. Data: 2010-03-28 17:38:59
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Sun, 28 Mar 2010 18:49:03 +0200, Maciek napisał(a):

    > Ale co ma reinstalka do padu/rozsypania dysku?

    To że uporządkujesz sprawy instalacyjne itp. i wyciągniesz system na
    wysoki stopień awariodporności.
    I te różne uderzania do producentów itp trzeba zrobić jak najszybciej.
    Chyba, że teścia nie lubisz i chcesz mu dać popalić. Praktyka mija uczy,
    ze takie rzeczy o wiele lepiej się zrobi jak system jeszcze jakoś działa.
    2. Wykluczyłeś jakieś awarie sprzętu, wiatraczków itp?

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 17. Data: 2010-03-28 17:48:41
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Mar 2010 17:38:59 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):

    > 2. Wykluczyłeś jakieś awarie sprzętu, wiatraczków itp?

    Tak, przejrzalem wszystkie polaczenia i wiatraki, chociaz tylko dla
    porzadku, bo nie sadze, zeby mogly dawac takie efekty.

  • 18. Data: 2010-03-28 23:46:53
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-28 19:48, Maciek pisze:

    > Tak, przejrzalem wszystkie polaczenia i wiatraki, chociaz tylko dla
    > porzadku, bo nie sadze, zeby mogly dawac takie efekty.

    Zablokuj Automatyczne Windows Update.

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-03-29 06:27:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 01:46:53 +0200, Animka napisał(a):

    > Zablokuj Automatyczne Windows Update.

    No nie, prosze. Pierwszy kwietnia dopiero za pare dni :)

  • 20. Data: 2010-03-29 07:13:29
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > Reinstaluj* i tyle - od tego bym zaczął. Memtest czy dyski raczej nie mają
    > tutaj nic do rzeczy - jakby pamięć czy dysk były walnięte to system by się
    po
    > prostu wieszał.

    I od razu obraz dysku!

    Artur(m)