  • 11. Data: 2013-10-08 16:23:47
    Temat: Re: Dramat z mapami google w tle
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "G Nowak" napisał w wiadomości grup

    >A znasz osobe, ktorej "kafelki" z Windows8 przypadlyby do gustu
    >bardziej niz desktop mode? Skoro MS cos takiego wyprodukowal, moze sa
    >jakies technofoby, ktorym aplikacje o okrojonych mozliwosciach
    >przypadly do gustu.

    Tablety.
    Starego windowsa kiepsko sie uzywa na dotykowym ekranie, trzeba czegos
    nowego.

    Tak prawde powiedzawszy to po chwili pracy z takim dotykowym
    urzadzeniem, siadam do notebooka i jakos tak z przyzwyczajenia palcem
    stukam w ekran :-(

    Choc z drugiej strony - to co zrobili z office 2010 wola o pomste, a w
    kafelkach bedzie pewnie jeszcze gorzej :-)

    J.

  • 12. Data: 2013-10-08 16:34:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Oct 2013 14:07:01 +0000 (UTC), kakmar <k...@g...com>
    wrote:
    > A może wg. Google nie należy się "dzielić" pozycją w lesie, a na
    > drodze już można.

    To była droga w lesie.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2013-10-08 17:45:04
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    kakmar wrote:
    > Rozwiązanie to do określanie pozycji, używać narzędzia które taką
    > pozycję policzy i pokazuje. Google.maps się do tego nie nadają.

    GPS Status podaje taka informacje, celem przeslania lokalizacji innym:
    I am here: 50 3.795 N 19 55.996 E
    http://maps.google.com/maps?q=@50.06326,19.93328

    http://play.google.com/store/apps/details?id=com.ecl
    ipsim.gpsstatus2

    Podobna funkcje posiada GPS Test.
    http://play.google.com/store/apps/details?id=com.cha
    rtcross.gpstest
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 14. Data: 2013-10-08 17:50:05
    Od: mi_ro <m...@a...pl>

    W dniu 2013-10-07 01:32, Marek pisze:
    > Byłem w pewnym terenie wiejskim, mapy google pokazuje ten obszar (w

    no niesamowite, a gdyby tak smartsyfony wyłączyli albo prundu by brakło
    po słonecznym rozbłysku, przeżył być z 1 dzień ?

  • 15. Data: 2013-10-08 18:35:01
    Od: g672 <g...@g...pl>

    > Tak z ciekawości, na jakich telefonach Wam wyświetla się link
    > http://goo.gl/maps/QF0ai w lesie a na jakich na środku A2?

    HTC Evo 3D - las.

  • 16. Data: 2013-10-08 18:47:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 08 Oct 2013 17:50:05 +0200, mi_ro <m...@a...pl> wrote:
    > no niesamowite, a gdyby tak smartsyfony wyłączyli albo prundu by
    brakło
    > po słonecznym rozbłysku, przeżył być z 1 dzień ?

    Oj nie wiem, ale myślę że mnie przytulisz i obronisz jako gminny
    mistrz przetrwania?

    --
    Marek

  • 17. Data: 2013-10-08 19:23:21
    Od: atm <...@v...pl>

    > Tak z ciekawości, na jakich telefonach Wam wyświetla się link
    > http://goo.gl/maps/QF0ai w lesie a na jakich na środku A2?

    A2 na przecieciu z prostopadle przebiegajacym strumykiem bodajze.
    SGS2