  • 1. Data: 2009-07-01 11:28:56
    Temat: Dr Mentos
    Od: Mecenas <m...@w...pl>

    Dawno mnie tu nie było, ale swego czasu czytałem każdy post tak dla
    przypomnienia stałym czytelnikom tej grupy któży kiedyś się bardzo
    burwersowali wypowiedziami Dr Mentosa, wczoraj kolega trochę przegiął
    w swoich popisach domniemam i niestety Św. Piotrek przyjmuje go u
    swoich bram.....

    Tutaj lakoniczna informacja http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20090630/NEWS01/195073486

    "O wiele gorzej skończył się lot para - motolotniarza w Zakrzówku, w
    powiecie kraśnickim. 26 latek latał nad polami. Nagle maszyna odmówiła
    posłuszeństwa. Mężczyzna runął na pole z wysokości około 30 metrów. Z
    poważnymi obrażeniami kręgosłupa trafił do szpitala." - nie

  • 2. Data: 2009-07-02 16:12:33
    Temat: Re: Dr Mentos
    Od: "luca_brasi" <l...@w...pl>

    [i]