  • 1. Data: 2002-10-11 14:07:59
    Temat: Dozwolone od lat 18-tu
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Podaję za www.pap.com.pl/

    W Chinach opublikowano przepisy zabraniające nieletnim korzystania z
    kawiarni internetowych. W opinii państwowych mediów, kawiarnie te "są
    trucizną dla umysłów młodych ludzi". Zakaz wchodzi w życie 15 listopada.

    --

    Rico - antysocjalizm & kosmopolityzm gwarantowany.
    "Każde państwo jest własnościa kapitału,

  • 2. Data: 2002-10-12 05:49:15
    Temat: Re: Dozwolone od lat 18-tu
    Od: "SCV" <"scv [NO-SPAM]"@wroc.one.pl>

    "Ryszard Rączkowski" wrote in message:

    > W Chinach opublikowano przepisy zabraniające nieletnim korzystania z
    > kawiarni internetowych. W opinii państwowych mediów, kawiarnie te "są
    > trucizną dla umysłów młodych ludzi". Zakaz wchodzi w życie 15 listopada.

    Paranoja! Czy to panstwo kiedys bedzie lepsze?
    Jak nie okupuja niczemu niewinny Tybet to wprowadzaja ustawy
    ograniczajace spoleczenstwo informacyjne.

    SCV

  • 3. Data: 2002-10-12 14:16:16
    Od: "Micro" <b...@a...stargard.pl>

    to pewnie po tym jak jakiś psycho-zóltek zmarł w kafejce z przegrania...

    info o tym było gdzieś w interii czy jakimś innym portal-news'ie

  • 4. Data: 2002-10-12 14:25:35
    Od: "Piotr 'reuid' Dębicki" <u...@f...spm>

    On Sat, 12 Oct 2002 05:49:15 +0000 (UTC), SCV wrote:
    > Paranoja! Czy to panstwo kiedys bedzie lepsze?
    > Jak nie okupuja niczemu niewinny Tybet to wprowadzaja ustawy
    > ograniczajace spoleczenstwo informacyjne.

    <EOT>
    Lepsze? Przy Chinach taka Polska, Francja, nie wspominając o Stanach
    Zjednoczonych to pikusie pozbawione głębszego dziedzictwa kulturalnego.
    To że Chin nie rozumiemy nie znaczy że mamy je potępiać. Co więcej
    kraj ten bazując na swoich, z punktu widzenia Europejczyka
    kontrowersyjnych rozwiązaniach społecznych, zachował pozycję mocarstwa
    znacznie dłużej niż jakakolwiek nacja europejska..
    </EOT>

    --
    reuid at punkass dot com

  • 5. Data: 2002-10-12 19:06:39
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Micro" <b...@a...stargard.pl> napisał:

    > to pewnie po tym jak jakiś psycho-zóltek zmarł w kafejce z
    przegrania...

    Aaa skąd! Od kiedy rząd w Pekinie przejmuje się dobrem obywateli?!
    Zwłaszcza jakiegoś jednego nałogowca wśród miliarda dwustu milionów
    obywateli.
    Tu chodzi tylko o to, że:

    1) cenzurowanie stron www w ChRLD jest nie do końca skuteczne jak też
    ludzie wymieniają niewygodne władzy informacje e-mailem, czatem itp,
    2) młodzież zawsze i wszędzie jest niepokorna a że w Chinach młodzieży
    dużo to i władza się boi przewrotu.
    Przed trzynastu laty dostali nauczkę, że pewne sprawy należy gasić zanim
    ujrzą światło dzienne, gdyż później widok krwi na ekranach telewizorów
    całego świata negatywnie wpływa na reputację władz.

    > info o tym było gdzieś w interii czy jakimś innym portal-news'ie

    Coś tam było. Nie pierwszy i nie ostatni człowiek zmarł od
    przedawkowania komputera, alkoholu, leków...

    Osobiście zwracam uwagę na fakt, iż jeśli władza zabrania korzystania
    nieletnim z i-cafe tzn. że blokada informacyjna okazała się dziurawa,
    młodzież bardzo niepokorna, komunikacja z zagranicą nietruda i sytuacja
    zaczęła się wymykać spod kontroli lub było do tego blisko.

  • 6. Data: 2002-10-14 08:42:52
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Piotr 'reuid' Dębicki" <u...@f...spm> napisał
    w wiadomości news:eab9oa.1in.ln@chocobo.eu.org...
> [...]
    > kontrowersyjnych rozwiązaniach społecznych, zachował pozycję mocarstwa
    > znacznie dłużej niż jakakolwiek nacja europejska..

    Zgadzam sie z przedmowca, pozatym sam jak patrze na niektorych uzytkownikow
    sieci to jestem za przepisem ktory ograniczy dostep.

    o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o
    Xon

  • 7. Data: 2002-10-15 12:20:47
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > Zgadzam sie z przedmowca, pozatym sam jak patrze na niektorych
    uzytkownikow
    > sieci to jestem za przepisem ktory ograniczy dostep.

    To nie dotyczy tylko Chin...

    VaGla.pl Prawo i Internet
    Kronika Wydarzen z 14 października 2002
    Protest operatorów w Hiszpanii
    Operatorzy serwisów webowych w Hiszpanii postanowili zaprotestować przeciwko
    propozycjom regulowania internetowych treści. Wyłączyli swoje serwisy.
    Chodzi o propozycje znanego w Hiszpanii jako LSSI (prawo serwisów
    społeczeństwa informacyjnego i elektronicznej gospodarki). Na mocy nowych
    regulacji serwisy internetowe powinny być rejestrowane przez agendy rządowe,
    dostawcy usług internetowych (ISP) zobowiązani byliby do monitorowania
    serwisów pod kontem bezprawności treści i powiadamiania o takich serwisach
    władze. Za nieprzestrzeganie prawa może grozić grzywna do 600 tys. euro.
    Władze będą mogły wydać postanowienie o zakazie działalności serwisów
    internetowych; dostawcy usług będą musieli przechowywać swoje logi przez 12
    miesięcy.

    Wczesniej Hiszpanie zakazali ISPom kierowac ruch do sajtu zwolennikow
    Baskow...

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl