-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
om!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.
neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<evi46y081lfp$.e0894i1lpxmf$.dlg@40tude.net>
<l9c1gn$87h$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l9c1gn$87h$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Downsizing
Date: Tue, 24 Dec 2013 15:24:08 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131224-0, 2013-12-24), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 60
Message-ID: <52b99906$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.50.110
X-Trace: 1387895046 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2145 79.184.50.110:53789
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2515969
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l9c1gn$87h$...@n...news.atman.pl...
> W dniu 2013-12-24 13:20, Tomasz Pyra pisze:
>> Dnia Tue, 24 Dec 2013 08:54:33 +0100, Cavallino napisał(a):
>>
>>> Z reguły najpierw oznacza zakrztuszenie się silnika, potem gwałtowne
>>> szarpnięcie gdy włączy się turbina, potem lekkie przyspieszczanie,
>>> przerwa w
>>> przyspieszaniu, znowu przyspieszanie itd
>> A taki eko-pstryczek elektryczek znalazłeś?
>> Bo to auto ma jakiś oszczędny tryb pracy, gdzie właśnie robi jakieś takie
>> cuda które jeszcze dodatkowo osłabiają ten, już słaby, samochód.
Eco rzecz jasna wyłączone, z nim to się w ogóle jechać nie da.
>>
>> Ogólnie 90KM silnik w niemałym i nielekkim samochodzie to pomyłka.
Zależy jaki, jak będzie to 90 KM z silnika 1.4 to nie powinno robić
problemów.
>> Ale jak się jeździ pod odcięciem to jedzie tak jak 90KM silnik powinien.
>>
>> Mnie tam bardziej martwił start-stop, który się nie certolił żeby gasić
>> silnik pomimo że bardzo wątpię czy turbina jakkolwiek zdążyła ostygnąć.
>>
>> Nie ma cudów przy takiej konfiguracji - o zmianie biegów przy
>> 3000-4000tys
>> można zapomnieć żeby to jechało.
On każe jechać koło 2 tys.....
>>
>>
>>> Tylko silnik zdecydowanie powinien być inny.
>>> Pewnie dużo mocniejszy 1.2 tce lepiej będzie dawał sobie radę, o dieslu
>>> (nawet tak samo mocnym jak to 0,9 tce) nie wspominając.
>> Osiągi w dieslu są jeszcze minimalnie gorsze, czyli pewnie z
>> elastycznością
>> będzie jeszcze minimalnie gorzej.
No nie żartuj, diesel nie ma problemów z jazdą 80 km/h nawet na 6 biegu.
>> Jedynie pozostaje psychiczna przewaga że diesel ma 2000 na obrotomierzu
>> tam
>> gdzie benzyna ma 3000.
>
> No niestety, ale prawie wszystko z tego co napisałeś kłóci się z moimi
> doświadczeniami. Po pierwsze 90 KM w dieslu w zupełności wystarcza do
> napędu auta ważącego 1400kg, bez paru gramów.
Dokładnie tak, jakoś odpychać się będzie i bez tego typu oporów jak w tym
pseudosilniczku 0.9.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.13 17:08 Megrims
- 24.12.13 18:09 misiek
- 24.12.13 20:12 Megrims
- 24.12.13 23:00 Myjk
- 24.12.13 23:07 AL
- 24.12.13 23:40 tá´Ź
- 25.12.13 03:52 Megrims
- 25.12.13 10:23 ZIWK
- 25.12.13 12:24 J.F.
- 25.12.13 12:26 RoMan Mandziejewicz
- 25.12.13 12:49 Megrims
- 25.12.13 12:53 Trybun
- 25.12.13 13:34 RoMan Mandziejewicz
- 25.12.13 14:32 Andrzej Lawa
- 25.12.13 14:49 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=