-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!n
f1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Downsizing
Date: Tue, 24 Dec 2013 12:56:28 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 18
Message-ID: <l9bspe$1a94$1@news2.ipartners.pl>
References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<q...@4...net>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1387886190 43300 157.25.157.219 (24 Dec 2013 11:56:30
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 24 Dec 2013 11:56:30 GMT
In-Reply-To: <q...@4...net>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2515953
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-12-24 10:46, J.F. pisze:
> Ale w wielu naprawde juz gazem steruje komputer ... widac lepiej.
To chyba kwestia kosztów. Układ, powiedzmy, klasyczny:
pedał, linka, przepustnica, wstępna mechaniczna regulacja biegu jałowego, a do tego
wszystkiego jeszcze i potencjometr przy pedale, i dodatkowe elektrozawory/krokowce
wpuszczające dodatkową mieszankę w zależności od obciążenia, klimy, temperatury itd.
Ale księgowi każą przyoszczędzić, więc kasujmy część mechaniczną z linką, kasujemy te
ekstra
zawory, zostaje potencjometr przy pedale plus jedna elektryczna przepustnica, i to
wszystko.
W sumie logiczne, ale czy lepiej? Elektorniczny gaz zawsze wydawał mi się jakiś taki
tępy, bez czucia.
Coś jak elektryczne wspomaganie. Ble.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.13 13:20 Tomasz Pyra
- 24.12.13 13:31 kamil/Endurorider.pl
- 24.12.13 14:17 Trybun
- 24.12.13 14:46 zhbick
- 24.12.13 15:20 Myjk
- 24.12.13 15:24 Cavallino
- 24.12.13 17:08 Megrims
- 24.12.13 18:09 misiek
- 24.12.13 20:12 Megrims
- 24.12.13 23:00 Myjk
- 24.12.13 23:07 AL
- 24.12.13 23:40 tá´Ź
- 25.12.13 03:52 Megrims
- 25.12.13 10:23 ZIWK
- 25.12.13 12:24 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
Najnowsze wątki
- 2025-03-18 Tesla na złom
- 2025-03-18 Ziobrotura 3.0 będzie w prawie przesłuchać "świadka" Tuska bez adwokata w sprawach Sienkiewicza/Bodnara/...?
- 2025-03-18 Produkty ,,Made in Germany" wciąż na topie - art. na www.dw.com
- 2025-03-18 ulaskawienia
- 2025-03-18 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-18 42 MILIARDY ZŁOTYCH ZYSKU W ROK. DLACZEGO BANKI TYLE ZARABIAJĄ W POLSCE?
- 2025-03-17 Nie matura lecz chęć szczera ...
- 2025-03-17 Pendrive zdycha, czy coś jeszcze innego? Problem z plikami.
- 2025-03-17 Odkurzacz Smapp Dynamic - dawny Zelmer
- 2025-03-17 Nagra IV i zewnętrzny pilot
- 2025-03-17 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-17 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2025-03-17 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-17 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-17 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=