    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dotykowce to dla większości idiotyzm
    Date: Thu, 11 Nov 2010 13:18:00 +0100

    > I gdy to przeszkadza im samym, to OK, kiedy jest to rozrywką, to OK,
    > etc. Ale kiedy poważna osoba w obszarze zawodowym smyra powoli i
    > nieudacznie palcem aby coś znaleźć i zrobić, jest już komiczne. Kiedy
    > towarzyska grupa ludzi musi przystanąć i poczekać aż ktoś coś wykona w
    > telefonie, jest idiotyczne. Kiedy w firmie ludzie czekają, aż
    > nieudacznie manager coś znajdzie w telefonie, jest idiotyczne. Kiedy
    > ktoś męczy się w autobusie bo palcem nie trafia w co trezba, jest
    > idiotyczne, itd. A idiotyzm ten zawdzięczamy marketingu.

    Wiele osob nie radzi sobie rowniez z tradycyjnymi komorkami a napisanie
    smsa to rzecz nie do przeskoczenia.
    Pewnie, ze ludzie powinni dokonywac swiadomych zakupow, tutaj wspaniale
    widac jak marketing mocno oddzialuje.
    Mysle, ze nia ma potrzeby okreslac ludzi tak czy inaczej - ich wybor.
    Przypuszczam, ze w wielu wypadkach sami w mniejszym lub wiekszym stopniu
    ulegamy marketingowi. Ja na przyklad nie czytam grup dyskusyjnych zanim
    kupie paste do zebow ;]