  • 1. Data: 2010-04-20 00:19:34
    Temat: Dotykowce i qwerty
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dotykowiec, nie dla mnie. Ok, jako gadżet jest świetny i genialny. Ale w
    szybkim i pewnym działaniu, w trudniejszych warunkach i sytuacjach, nie
    daje rady. Musi być klawiatura. No i jest, qwerty. Hmm. Ale to trzeba
    obrócić telefon, wziąć w dwie ręce, przyzwyczajać się, etc i znów jak to z
    samym dotykowcem. A ja to jestem jak ten rewolwerowiec. Siedzę przy barku
    w saloonie, miło rozmawiam z damą, jedną ręką przechylam kielich, a tu
    pach, w tym samym czasie drugą ręką z kieszeni wyciągnięty fon, ułamek
    sekundy działania i gotowe, nawet nikt nie widział. Dalej, jadę na koniu
    wywijam lassem i znów pach i gotowe. W pojedynku to samo i.. wszystkich
    powalam, poza świadomością, nawet nie wiem że go trzymałem i coś tam
    robiłem. Kiedy coś robię, nie chcę myśleć że trzymam telefon w ręku i ani
    razu zastanowić się, chociaż raz, co zrobić aby coś zrobić. I niestety ani
    dotykowiec ani qwerty mi nie służy. Pewnie to się zmieni w przyszłości bo
    to już trak jest. A tymczasem. Pomyślałem że super byłby taki dotykowiec
    co miałby klawiaturę taką jak "normalny" telefon. Zmieściłaby się, już
    patrzyłem. Czemu nie robią...

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-20 06:23:44
    Temat: Re: Dotykowce i qwerty
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Piotr M pisze:
    > nie robią...

    robi takie telefony wiele firm, blackbery, nokia i samsung. Akurat
    samsunga i780 mam, i "ma to coś" czego chcesz. czyli siedze u fryzjera,
    w kosciele, na naradzie i.. zonk, nie wyłączyłem dzwoków. Dotykam
    telefonu (nie patrze na niego)wciskam guzik odblokuj (jeden jedyny),
    spacje która wyłącza dzwonki. (ogólnie: wciśniecie "a" daje literkę "a"
    przytrzymanie "a" - uruchamia.... cokolwiek)
    Tak samo na słońcu. gdzie by mi sie chiało patrzeć na ekran, i celować w
    niewyraźne pola - mam klawiature...

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-04-20 06:48:32
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 20 Apr 2010 03:19:34 +0300, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >to już trak jest. A tymczasem. Pomyślałem że super byłby taki dotykowiec
    >co miałby klawiaturę taką jak "normalny" telefon. Zmieściłaby się, już
    Hę? Kupowałem ostation telefon i w MM gdzieś połowa to jest dokładnie
    taka, jaką chcesz. Sam kupiłem ,,staruszka'' SE G900 co to jest pół na
    pół - dotykowy ekran i klawiatura telefoniczna. Pomijając debilnie
    zrobioną klapkę od baterii, jest tak jak chcesz z jedną poważną wpadką
    ergonomiczną - nie ma zielonej i czerwonej słuchawki na klawiszach,
    tylko dotykowo ne ekranie.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 4. Data: 2010-04-20 11:19:06
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-04-2010 o 09:23:44 ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał(a):

    > robi takie telefony wiele firm, blackbery, nokia i samsung. Akurat
    > samsunga i780 mam, i "ma to coś" czego chcesz.

    Hmm, tylko że qwerty.
    Idealny byłby taki ekran 3" co wszystko można paluchem na nim robić, a na
    dole same 1234567890*# i żadnych funkcyjnych czy kierunkowych.

  • 5. Data: 2010-04-20 12:40:06
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    lg ku990i ma
    qwerty, tradycyjna, reczne pismo na ekranie + reczne pismo na polach.
    (ale klawiaturki wyswietlane naturalnie)

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 6. Data: 2010-04-20 17:36:18
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-04-2010 o 20:56:52 ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał(a):

    > asus p750

    O taki chodziło :) Takie połączenie całkowicie dotykowego ze standardową
    klawiaturą :) Mógłby mieć jeszcze większy wyświetlacz ale to szczegół bo
    właściwie jest dopuszczalny. Wygląda na przyzwoity sprzęcik, w miarę
    jeszcze aktualne parametry. Jakie ma wady? (oprócz usb 1.1 i średniej
    baterii). Ten procek (Marvell PXA270M 520 MHz) daje radę?

  • 7. Data: 2010-04-20 17:56:52
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Piotr M pisze:

    > Hmm, tylko że qwerty.
    > Idealny byłby taki ekran 3" co wszystko można paluchem na nim robić, a
    > na dole same 1234567890*# i żadnych funkcyjnych czy kierunkowych.

    hp 910/914 asus p525, asus p750....

  • 8. Data: 2010-04-21 07:43:51
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 20 Kwi, 19:36, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    > jeszcze aktualne parametry. Jakie ma wady? (oprócz usb 1.1 i średniej
    > baterii). Ten procek (Marvell PXA270M 520 MHz) daje radę?
    Sam bym sie zainteresowal, gdyby nie potezna szerokosc 58mm (pewnie
    sie powtarzam :-// ). Bo np. typowemu dotykowcowi LG GD880 Mini
    szerokosc 47 mm nie przeszkadza.

  • 9. Data: 2010-04-22 12:36:20
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > hp 910/914 asus p525, asus p750....

    Mam dokaldnie ten sam dylemat, z tym, ze mi dodatkowo zalezy na WM. Modele
    wymienione wyżej to fony majace już parę lat - niestety, ale owczy pęd ludzi
    zaślepionych przez filozofie iPhona powoduje, ze współcześńie nie ma ANI
    JEDNEGO nowego telefonu z WM i klawiaturą numeryczną (nie qwerty). Jeden
    wmówil ludzion, ze dotyk to jedyna mozliwa wizja i uwierzyli. Asus wprawdzie
    wypuścił fajny model jakis czas temu, ale...bez WiFi jesli dobrze
    pamietam....
    HTC w ogole olalo WM a te modele z WM ktore wypuszcza to albo dotyk, albo
    qwerty. Osobiscie nie mam nic przeciwko fonom z dotykiem, ale niech dadzą
    jakiś, choćby jeden WYBÓR dla tych, którym sie dotyk nie sprawdza
    najzwyczajniej w swiecie.

    JA

  • 10. Data: 2010-04-23 08:45:24
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 22 Kwi, 14:36, "Jeremiasz" <a...@w...pl> wrote:
    > Osobiscie nie mam nic przeciwko fonom z dotykiem, ale niech dadzą
    > jakiś, choćby jeden WYBÓR dla tych, którym sie dotyk nie sprawdza
    > najzwyczajniej w swiecie.
    Ta filozofie w koncu zrozumiala Nokia ktora nie stara sie juz wejsc ze
    swoim Symbianem w dotyk i kontynuuje klawiszowe smartfony.