  • 11. Data: 2010-04-24 12:00:35
    Temat: Re: Dotykowce i qwerty
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    Jeremiasz pisze:

    > Mam dokaldnie ten sam dylemat, z tym, ze mi dodatkowo zalezy na WM. Modele
    > wymienione wyżej to fony majace już parę lat - niestety, ale owczy pęd ludzi
    > zaślepionych przez filozofie iPhona powoduje, ze współcześńie nie ma ANI
    > JEDNEGO nowego telefonu z WM i klawiaturą numeryczną (nie qwerty).

    Asus, hp, toshiba, i-mate - te firmy miały modele telefonów z wm i
    klawiaturą numeryczną. rok ..2007. JA wybrałem samsunga i780, z pełnym
    qwerty pod ekranem i nie żałuje (wcześniej miałem ausa p525z numeryczną)
    Dało sie szybko przyzwyczaić, a czas wpsiywania informacji do terminarza
    ( dzieki tej klawiaturce) jest krótszy niz operacje z kartką.
    Samsung wypuszcza dalej takie telefony, ale chyba nawet już bez dotyku,
    nie pamietam, łatwo to sprawdzisz jak CI "Spasują"

    ToMasz