  • Data: 2016-10-31 17:44:06
    Temat: Re: Doświadczony policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2016 o 12:00, J.F. pisze:

    > A potem sie okaze, ze to byl twoj samochod, policja miala szczescie i
    > zlodzieja zatrzymala, ale Tobie zwraca sitko :-)
    > W dodatku - ubezpieczyciel sie wypina i mowi, ze to nie bylo ryzyko
    > wymienione w polisie :-)

    Przekonałeś mnie - policja powinna się przestępcom kłaniać i dowozić
    mcdonaldy:P W końcu nie dość, że może się okazać, że przestępca
    niewinny, tylko spierdalał bo gonili, to jeszcze w kradzionym dresie i w
    ten sposób niszczysz własność okradzionego:P

    > Kwestia proporcji. Jak takich wypadkow bedzie wiecej niz "pożądanych"
    > ofiar, to moze jednak jest powod i to dobry.

    No więc porównaj i zapodaj. To ty chcesz rozbrajać policję, więc dowód
    po twojej stronie.

    > W Anglii chyba do tej pory zwykli policjanci chodza nieuzbrojeni.
    > Acz po roznych zamachach to widzialo sie i uzbrojonych w pm.

    W Anglii mają Bobów i armed police. Jak wpadniesz na pomysł, żę fajnie
    strącić czapkę bobowi, bo on nic nie może, to przyjedzie armed police i
    jak dalej będziesz cwaniakował to się nie będą opierdalać, tylko broni
    użyją.

    Shrek