  • Data: 2016-10-31 18:51:44
    Temat: Re: Doświadczony policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co Shrek sadzisz o tym jednym konkretnym przypadku? Wszystko tam pasuje?

    Którym z tych dwóch - Poznan czy ten z tytułu?

    Poznań - policjanci dali dupy i próbowali zatrzymać w stylu
    "operacyjnym" nie ten samochód.

    Ten z tytułu - sąd właśnie bada sprawę i stąd ten eksperyment. Patrząc
    na same zdjęcia to jakieś patole, więc serce mówi że rację przyznałbym
    policji a rozum że sąd się pochyli i coś orzeknie.

    Moim zdaniem, to policjanci go znali, wiedzieli za co siedział i że nie
    ma prawka. Pewnie znali ten samochód i wiedzieli kto nim jedzie, więc
    chcieli zatrzymać, no bo w sumie od tego są - wiedzą, że kolo nie ma
    prawka siedział za dragi to przecież zatrzymać powinni.. Delikwent z
    tych samych powodów dla którego chcieli go zatrzymać zatrzymać się nie
    chciał, zaczął uciekać i skończyło się, jak się skończyło. Jeśli tak
    właśnie było to sorry, ale mi go specjalnie nie szkoda. Rzeczywiści
    raczej nie była to rutynowa kontrola drogowa.

    A jakie jest twoje zdanie, bo artykuł oszczędny i to z Faktu?

    Shrek.