  • Data: 2016-10-31 17:33:13
    Temat: Re: Doświadczony policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2016 o 09:52, J.F. pisze:

    > Wolno, bo wszak usilowanie bylo.
    > To tak jakbys strzelal do policjanta, a on nie mogl nic zrobic poki
    > nie trafisz :-)

    No właśnie można odnieść wrażenie, że parę osób tak właśnie uważa.

    > Z wyjatkiem Poznania. I tych studentow w Lodzi na juwenaliach - ale
    > tam nie drogowka.

    No z wyjątkim - napisałem w innym poście - gdzie ludzie noszą broń tam
    zawsze zdarzy się, że ktoś wystrzeli. BTW - tamten z Poznania też się
    chyba nie zatrzymał, tylko rzeczywiście wyglądało to bardziej na napad
    niż kontrolę. Anyway - jak cię zatrzymuje umundurowany funkcjonariusz i
    się zatrzymasz, to raczej strzelać do ciebie nie będą. Chyba że potem
    coś odwiniesz.

    > Nie rozumiesz - zawsze bedzie "prawie potracony", chocby policjant
    > machal ci we wstecznym lusterku. I zawsze powie, ze oddal strzal
    > ostrzegawczy, choc to nie ma sensu ...

    Szczerze - raczej obstawiam, że policja niechętnie strzela, bo potem się
    muszą tłumaczyć. Wiec jak już strzelają to mają raczej solidne powody, a
    nie odstawiają teatrzyk na drodze, żeby sobie do przypadkowych ludzi
    postrzelać. Wiec nie - nie wierzę, ze sobie jedziesz, mijasz radiowóz a
    oni bez powodu zaczynają w ciebie napierdalać ze wszystkiego co mają:P

    > Ty sie nie boisz, bo po co na ciebie napadac ?
    > Ale jednak iles tych napadow jest, widac ktos ma powody sie bac.
    >
    > Kiedys wystarczylo miec nowy drogi samochod, dzis to raczej trzeba
    > wlascicielem kantoru byc.

    Albo dilować narkotyki. Wtedy boisz się i prawdziwych i przebierańców.
    Tak czy inaczej - jak się nie zatrzymasz, to zawsze jest szansa, że
    policjanci będą strzelać. Każdy rozsądny człowiek o tym wie.

    Shrek