  • Data: 2012-04-28 00:04:57
    Temat: Re: Doświadczenie z moich zakupów na e-bay
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-27 23:54, i...@g...com pisze:
    > K,
    >
    > Produkt oznaczony jako nowy znaczy wlasnie produkt nowy. A jesli, tak jak pisze
    zalozyciel watku, produkt nie wyglada na nowy to uwazam ze kupujacy powinien domagac
    sie zwrotu pieniedzy za zakup (i ewentualna przesylke zwrotna).

    > Zdjecie nie musi odwierciedlac stanu "nowy/uzywany" bo ludzie czesto wstawiaja
    pozyczone fotki. Ba, australijska wersja ebaya ma "picture gallery" gdzie mozesz
    wybrac zdjecie produktu zamiast robic swoje.

    > Pozdrawiam,
    >
    > Iguan
    >

    > --
    > --
    > Iguan007
    > Sezon caly rok:
    > http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia
    > --

    Jak dla mnie eweidentny brak znajomosci angielskiego !

    W aukcji jest wyraznie napisane :
    "just as pictured "
    "Please check pictures for more details "

    I dla mnie wszystko jasne ale jak zwykle wlasciciel parcha bedzie sie
    upieral ze nowy to nowy.