  • 1. Data: 2009-08-23 08:33:15
    Temat: Dostepnośc D300s
    Od: "wekon" <w...@o...pl>

    Witam,
    może ktoś sie orientuje, mam możliwość kupna Nikona D300s w Stanach. Znajomy
    przylatuje max 10 września. Aparat ma byc dostepny od 28 sierpnia:
    http://www.amazon.com/Nikon-D300s-Digital-Body-Only/
    dp/B002JCSV6M/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=electronics&qid=1
    251016361&sr=8-1

    Czy od tej daty zdążą mu to dostarczyć powiedzmy do 5 września czy z
    początku premiery może być problem?

    Pozdrawiam
    wekon

  • 2. Data: 2009-08-23 16:34:17
    Temat: Re: Dostepnośc D300s
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    wekon wrote:
    > Czy od tej daty zdążą mu to dostarczyć powiedzmy do 5 września czy z
    > początku premiery może być problem?

    Zwykle jest kilka opcji wysyłki do wyboru, w tym expedited one-day
    shipping oraz two-day shipping. Jeśli sprzedawcą jest sam Amazon (Ships
    from and sold by Amazon.com) nie martwiłbym się o sprawną i szybką
    realizację zamówienia; płacisz extra za shipping i Twoje zamówienie
    będzie zrealizowane w pierwszej kolejności.
    Jeśli skorzystasz z Free Super Saver Shipping, trwa to 5-9 dni, ale
    dodatkowo nie wysyłają od razu, tylko po kilku dniach, więc prawie na
    pewno nie dojdzie na czas.

  • 3. Data: 2009-08-23 18:59:47
    Od: "wekon" <w...@o...pl>

    "jakuboff" <j...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Jeśli skorzystasz z Free Super Saver Shipping, trwa to 5-9 dni, ale
    > dodatkowo nie wysyłają od razu, tylko po kilku dniach, więc prawie na

    Ok,dziekuję za odpowiedz. Zobaczę po 28 sierpnia.

    wekon